۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مذاکره دوباره با آمریکا؛ روش پینوکیو!
کد خبر: ۳۴۶۳۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۵ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مذاکره دوباره با آمریکا؛ روش پینوکیو!

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها زمانی از تحریم دست بر می‌دارند که ببینند کارشان نتیجه نمی‌دهد گفت: اگر این اتفاق رخ داده و ببینند که تحریم بی اثر شده باز تلاش می‌کنند همان را هم با مذاکره بفروشند و مفت کاری نکنند.

مذاکره دوباره با آمریکا؛ روش پینوکیو!

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از دانا «هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از جریان حامی مذاکره در کشور گفت: اینکه امروز در کشور عده ای دنبال مذاکره با آمریکا باشند و برای توجیه حرکت خودشان بگویند با مذاکره تحریم‌ها لغو می شود بیش از هر چیز اقدامشان به کار پینوکیو در کاشت درخت سکه شبیه است.

وی با بیان اینکه آمریکا نشان داده که قابل اعتماد نیست و نمی توان به لغو تحریم ها از سوی وی دل خوش کرد افزود: این توقع از آمریکایی ها برای لغو تحریمها آنهم به شکلی که برخی امروز در کشور بیان می کنند، اساسا توقع غطی است.

عضو کمیسیون انرژِی مجلس عنوان کرد: آمریکایی ها طی دهه های گذشته اندیشکده تشکیل دادند و در قالب اقدامات ضد ایرانی خود توانستند بسیاری از ایرانیان خارج از کشور و ضد انقلاب فراری را پناه داده و تحریم‌هایی را با روحیه و فرهنگ ایرانی طراحی و به ملت اعمال کردند.

بیگی نژاد با اشاره به اینکه تحریم ها آمریکا علیه ملت ایران از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب آغاز شده و هر روز و هر سال بر شدت آن افزوده شده تصریح کرد: آمریکایی‌ها سال‌ها آزمون و خطا کردند و چون تقریبا تحریم جدیدی باقی نمانده که علیه ملت و انقلاب اسلامی اعمال کنند، در برنامه تازه خود بنا دارند بجای وضع تحریم بیشتر، همین تحریم‌های موجود را موثر تر کنند. 

نماینده مردم ملایر در مجلس با طرح این سوال که مگر در زمان باراک اوباما نبود که توافق برجام را با ایران امضاء کردند و بعد از امضای برجام تحریم‌های جدید اعمال نشد؟ تاکید کرد: راهی که آمریکایی‌ها امتحان کردند و دیدند که نتیجه می دهد را دوباره ادامه خواهند داد.
 
بیگی نژاد با بیان اینکه نمی توان از دشمن توقع غیر از دشمنی داشت و امید به همراهی دشمن بیهوده است تاکید کرد: آنچه که مقام معظم رهبری در جلسه‌ روز گذشته با سران قوا مطرح کردند این بود که بود که کاری کنید تحریم‌ها بی اثر شود که بی اثر شدن تحریم ها فقط با اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه آمریکایی ها زمانی از تحریم دست بر می‌دارند که ببینند کارشان نتیجه نمیدهد خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق رخ داده و ببینند که تحریم بی اثر شده باز تلاش می کنند همان را هم با مذاکره بفروشند و مفت کاری نکنند.
 
بیگی نژاد یادآور شد: راه حل مشکلات کشور خنثی سازی تحریم است که آنهم با استفاده از توان و نیروی داخل کشور میسر است.
 
انتهای پیام/1404
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان