۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین یک روش مجرب برای "تقویت ریه" و در امان ماندن از کرونا+ فیلم
کد خبر: ۳۴۶۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۵ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

یک روش مجرب برای "تقویت ریه" و در امان ماندن از کرونا+ فیلم

تا امروز بخش زیادی از بیماران مبتلا به کرونا به‌دلیل درگیرشدن ریه و اختلال شدید تنفس جان خود را از دست داده‌اند؛ آیا راهکاری برای تقویت ریه با هدف مصونیت از بیماریهایی مانند کووید۱۹ بر اساس آموزه‌های طب سنتی وجود دارد؟! استاد خیراندیش پاسخ می‌دهد.

یک روش مجرب برای "تقویت ریه" و در امان ماندن از کرونا+ فیلم

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین به نقل از تسنیم ِبا توجه به شیوع شدید بیماری کرونا در سطح کشورمان و افزایش روزانه تعداد جان‌باختگان این بیماری، لزوم بهره‌مندی از دستورالعمل‌های طب سنتی برای پیشگیری، مهار و درمان کرونا بیش از پیش احساس می‌شود.

متأسفانه تا به امروز روشی مؤثر برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در نظام سلامت رسمی درمانی کشورمان و جهان بر اساس یافته‌های "پزشکی نوین" یافت نشده است و همین امر توجه جدی مسئولان ارشد نظام سلامت کشورمان به روش‌ها و پروتکل‌های پیشگیرانه و درمانی طب سنتی را گوشزد می‌کند.

تا به امروز بخش زیادی از بیماران مبتلا به کرونا، به‌دلیل درگیر شدن ریه و اختلال شدید تنفس، جان خود را از دست داده‌اند اما، چرا میان اکثر جان‌باختگان کرونا، ریه درگیر این بیماری می‌شود؟! و آیا راهکاری برای تقویت ریه با هدف مصونیت از بیماریهای ویروسی مانند کووید19 بر اساس آموزه‌های طب سنتی وجود دارد؟!

برای پاسخ به این سؤال کلیدی، میزبان "استاد حسین خیراندیش" بودیم و در قالب ویدئویی کوتاه، این پیشکسوت طب سنتی کشورمان به یک راهکار مجرب، ساده و قوی برای تقویت ریه و مصونیت از بیماری‌های عفونی و ویروسی اشاره کرده است:

 
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان