۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آغاز ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور از امروز
کد خبر: ۳۴۶۳۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۵ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور از امروز

سخنگوی سازمان سنجش گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز (چهارشنبه، ۵ آذر) آغاز می‌شود

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور از امروز
 

به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشوردرباره زمان شروع ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه، ۵ آذر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه، ۱۲ آذر ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کد رشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند. متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

او افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر نیز امروز منتشر خواهد شد. براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور  روز جمعه، ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است که از روز سه‌شنبه، ۱۴ بهمن لغایت پنجشنبه، ۱۶ بهمن با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، برای تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.  

نکات و توصیه‌های مهم‌

۱) با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره کارشناسی، توصیه می شود که متقاضیان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند. معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آن‌ها تأثیر بیست درصدی در نمره کل متقاضیان خواهد داشت.

۲) در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند؛ پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص، به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳) با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان (این موضوع برای متقاضیانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است) تاکید می‌شود علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنید تا به اشتباه عکس متقاضی دیگری بجای عکس شما ارسال نشود. بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۴) توصیه می‌شود که متقاضیان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و مندرجات آن را کنترل کرده و نزد خود نگهداری کنند.

۵) هرگونه تغییری از طریق نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش)، درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های جمعی اعلام خواهد شد.

زمانی رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این رابطه به خبرنگار دانشگاهی گفت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از نیمسال دوم تحصیلی سال جاری وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش‌پذیری آن‌ها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحد‌ها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان