۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هشدار هواشناسی قزوین درباره آبگرفتگی معابر
کد خبر: ۳۴۶۳۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۵ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

هشدار هواشناسی قزوین درباره آبگرفتگی معابر

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به شدت بارش‌ها برای فردا، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

هشدار هواشناسی قزوین درباره آبگرفتگی معابر

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: برای امروز چهارشنبه وضعیت جوی در استان قزوین نسبتاً پایدار است و در برخی از مناطق استان شاهد افزایش ابر و پدیده مه خواهیم بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم از بعدازظهر امروز در تمامی نقاط استان شاهد افزایش ابر باشیم. از فردا تا عصر جمعه فعالیت سامانه بارشی جدید در استان آغاز خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: فردا بارش‌های قابل ملاحظه‌ای در تمامی نقاط استان خواهیم داشت و بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران خواهد بود و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بیشتر شاهد بارش برف در این مناطق باشیم.

وی عنوان کرد: روز جمعه بارش‌ها بیشتر معطوف به نیمه شمالی استان خواهد بود. مجدداً از روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان قزوین خواهد شد.

آخوندی در پایان گفت: با توجه به شدت بارش‌ها برای فردا آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان