۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نیروهای بسیج اصناف برای تنظیم بازار آمادگی دارند/ ظرفیت بسیج برای صادرات ماسک
کد خبر: ۳۴۶۲۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۴ ساعت: ۱۶:۳۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

نیروهای بسیج اصناف برای تنظیم بازار آمادگی دارند/ ظرفیت بسیج برای صادرات ماسک

جانشین سازمان بسیج مستضعفین به تشریح نقش بسیج در موضوع مهار گرانی ها پرداخت.

نیروهای بسیج اصناف برای تنظیم بازار آمادگی دارند/ ظرفیت بسیج برای صادرات ماسک

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ سردار محمد حسین سپهر جانشین در گفتگو با شبکه خبر در خصوص نحوه ایفای نقش بسیج در مهار گرانی‌ها عنوان کرد: در این قضیه مسئولیت اصلی بر عهده اصناف، تعزایرات حکومتی، تنظیم بازار توسط وزارت صمت است که باید کنترل و نظارت داشته باشند.

وی اظهار کرد: بسیج اعلام کرد هرکجا نیاز به نیروهای بسیجی، کمک فکری، ایجاد سامانه ها یا اقدامات راهبردی و عملیاتی است،  نیروهای بسیج اصناف نسبت به تنظیم بازار آمادگی حضور دارند و به کمک وزارت صمت خواهند آمد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مورد توزیع کالاهای اساسی نیز گفت: تامین کالاهای اساسی بر عهده وزارت صنعت معدن و تجارت است و بسیج تنها در توزیع با ظرفیت موجود در بسیج اصناف به این امر کمک می کند.

سپهر تصریح کرد: در تامین کالاهای اساسی خیرین و متدینین در بازار و اصناف همیشه پای کار بودند و با کمک خیرین کالا ها با قیمت مناسب به دست مردم می رسد.

تولید روزانه ۱۷ میلیون ماسک

وی در ادامه این گفت و گو به اقدامات بسیج در خصوص تامین و توزیع ماسک اشاره کرد و گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تنها توان تولید ۲۰۰ هزار ماسک وجود داشت.

این مقام مسئول ابراز کرد: خوشبختانه با ورود بسیج به این حوزه در حال حاضر روزانه ۱۷ میلیون ماسک توسط کارگاه های تحت پوشش بسیج اصناف تولید و به بازار عرضه می شود.  

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده  آمادگی لازم برای صادرات ماسک به سایر کشورها نیز وجود دارد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان