۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فرماندهی سپاه استان قزوین در وحدت بخشی و انسجام نقش بسیار اثرگذاری ایفا می‌کند
کد خبر: ۳۴۶۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۴ ساعت: ۲۳:۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

فرماندهی سپاه استان قزوین در وحدت بخشی و انسجام نقش بسیار اثرگذاری ایفا می‌کند

استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در استان شرایط هم‌گرایی بسیار خوبی وجود دارد که فرماندهی سپاه در وحدت بخشی و انسجام نقش بسیار اثرگذاری را ایفا می‌کند.

فرماندهی سپاه استان قزوین در وحدت بخشی و انسجام نقش بسیار اثرگذاری ایفا می‌کند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور امروز(سه شنبه) در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته بسیج که معاونان استاندار و تعدادی از مدیران کل ستادی استانداری نیز حضور داشتند، اظهار  کرد: از فرمانده سپاه، معاونان و کارکنان سپاه و بسیجیان استان به جهت تلاش در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه مبارزه علیه کرونا و اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، تقدیر و تشکر می‌کنیم.


وی افزود: خوشبختانه در استان شرایط همگرایی بسیار خوبی وجود دارد که فرماندهی سپاه در امر وحدت بخشی و انسجام نقش بسیار اثرگذاری را ایفا می‌کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: بسیج یعنی ایثار، وحدت، همدلی و هم افزایی ظرفیت‌ها و همه اینها در دوران دفاع مقدس و پس از آن افتخارات بزرگی را برای کشورمان رقم زده است.

 وی در پایان عنوان کرد: بسیج همگانی یعنی بتوانیم تمامی ظرفیت‌ها را بکار ببندیم و توطئه دشمنان را خنثی سازیم.

در ادامه سردار شاهرخی اظهار کرد: ویژگی بسیج فراگیر بودن آن است و در این مقطع زمانی نیز بسیجیان تمامی همت خود را برای حفظ سلامت و کاهش مشکلات اقشار آسیب پذیر به کار بسته‌اند.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: در استان خوشبختانه حداقل چالش‌ها و موانع را سر راه خدمت به مردم داریم و نقش استاندار و معاونان استاندار در این زمینه بسیار تعیین کننده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان