۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۹۴ درصد دانش‌آموزان قزوینی به شبکه "شاد" دسترسی دارند
کد خبر: ۳۴۶۲۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۴ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

۹۴ درصد دانش‌آموزان قزوینی به شبکه "شاد" دسترسی دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در ابتدای اجرای طرح شبکه شاد ۲۳ هزار دانش‌آموز استان قزوین با مشکل اتصال به شبکه شاد مواجه شدند، اما اکنون با اقدامات انجام شده ۹۴ درصد از دانش‌آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند.

۹۴ درصد دانش‌آموزان قزوینی به شبکه "شاد" دسترسی دارند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، حسنعلی اصغری در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز(سه شنبه) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، درباره مشارکت عمومی دستگاه‌ها اظهار کرد: تمامی مجموعه‌ها از جمله بسیج، سپاه، صداوسیما و ارگان‌های مختلف می‌توانند در الگوی تعاملی مشارکت داشته باشند تا با همکاری هم مشکلات موجود برطرف شود.

وی افزود: در ابتدای اجرای طرح شبکه شاد ۲۳ هزار دانش‌آموز استان قزوین با مشکل اتصال به شبکه شاد مواجه شدند، اما اکنون با اقدامات انجام شده ۹۴ درصد از دانش‌آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند.

۱۳ هزار دانش‌آموز مجهز به گوشی هوشمند نیستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه ۱۰ درصد دانش‌آموزان منطقه آوج امکان حضور در شبکه شاد را ندارند، اذعان کرد: چهار هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز استان به جهت نبود زیرساخت‌های اینترنت، امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند و ۱۳ هزار و ۶۵۰ دانش آموز نیز مجهز به گوشی هوشمند نیستند.

معاون سیاسی_امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین هم در ادامه جلسه با اشاره به مشکلات موجود در شبکه آموزشی شاد عنوان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ارتباطات در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا برای بررسی موضوعات مختلف اعم از مشکلات شبکه آموزشی شاد تشکیل شده است.

منوچهر حبیبی درباره آسیب‌هایی که ویروس کرونا به حوزه آموزش رسانده است، گفت: با شیوع ویروس کرونا آموزش‌ها آسیب جدی دیدند اما باید این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم تا هیچ دانش‌آموزی دچار افت تحصیلی نشود؛ حمایت از دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان نخبه موضوع مهمی است چراکه اهمیت به این موضوع تضمین کننده آینده کشور است.

انتهای پیام/ 1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان