۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سازماندهی و تقویت کار جمعی باید در رسانه‌ها دیده شود/ با وحدت و همدلی می‌توان پرچم فساد را پایین کشید
کد خبر: ۳۴۶۲۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲ ساعت: ۱۶:۱۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

سازماندهی و تقویت کار جمعی باید در رسانه‌ها دیده شود/ با وحدت و همدلی می‌توان پرچم فساد را پایین کشید

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سازماندهی و تقویت کار جمعی باید در رسانه‌ها دیده شود؛ دشمنان ما فرصت طلب هستند و ذائقه مردم را به خوبی تشخیص می‌دهند و سیاه نمایی می‌کنند که باید مراقب باشیم و روی اثرسنجی کارهایمان بیشتر وقت بگذاریم.

سازماندهی و تقویت کار جمعی باید در رسانه‌ها دیده شود/ با وحدت و همدلی می‌توان پرچم فساد را پایین کشید

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، سردار محمد شاهرخی در جلسه با مسئولین رسانه‌ها که به همت سازمان بسیج رسانه قزوین به مناسبت هفته بسیج امروز(یکشنبه) در سالن جلسات سپاه استان قزوین برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: علی رغم دستاوردهای بزرگ و کارآمدی که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون داشته است، اما دشمن با فضای رسانه‌ای که ایجاد کرده قصد دارد نظام را ناکارآمد نشان دهد.

وی افزود: در تمام دوران‌ها حق و باطل مقابل یکدیگر قرار داشته اند، هر کدام از این جبهه‌ها تلاش می‌کنند که مردم را به خود جذب کنند و پیروزی خود را در جذب مردم می‌دانند؛ جبهه باطل برای جذب مردم خط قرمز ندارد و از هر ابزاری استفاده می‌کند اما جبهه حق نمی‌تواند این خط قرمزها را زیر پا بگذارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: امروز باید اثرگذاری رسانه ای افزایش یابد؛ ما امکانات بالقوه‌ای داریم که بالفعل نمی‌شود و حداکثر استفاده را از همه ظرفیت‌ها نمی‌کنیم لذا اثرگذاری لازم را نداریم.

این مقام مسئول ابراز کرد: در برخورد با فساد، شاهدیم دستگاه قضایی کشور با اقتدار و قدرت لازم و بدون نگاه تبعیض آمیز، بالاترین مقام‌های دولتی و اطرافیانش را در دولت‌های مختلف دستگیر می‌کند، اما بازخورد رسانه‌ای و اثرگذاری دیده نمی‌شود؛ زیرا برخورد گسترده با فساد به علت هجمه گسترده سیاسی به چشم نمی‌آید از سوی دیگر در حوزه انعکاس این اخبار و مانور بر روی مقابله با فساد خوب کار نمی‌کنیم.

شاهرخی بیان کرد: سنت الهی بر این است هر جا که وحدت باشد اقدامات نتیجه بخش خواهد بود اما ضعف در این عامل باعث می‌شود تا کارکردهای لازم دیده نشود؛ لذا رسانه‌های انقلابی باید قدر فرصت‌ها را بدانند و در حوزه‌های مختلف راهبرد تعریف کنند.

وی عنوان کرد: امروز احساس خطری از نظر حمله نظامی نداریم اما خطر آنجاست که افکار و عقاید مردم تغییر کند؛ در تاریخ هم می‌خوانیم که هیچ جریان دینی به اندازه انقلاب ما نظام‌مند حرکت نکرده و همین حرکت هدف دار زمینه استمرار انقلاب شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدا عنایت به ما داشته که انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ سال است که ادامه دارد، اما لازمه امتداد آن این است که سنت‌های الهی تحقق یابد چراکه با انسجام و وحدت می‌توان به پیروزی رسید؛ انسجام باعث می‌شود که پرچم فساد پایین کشیده شود حتی اگر طرف مقابل ما پول و امکانات و قدرت داشته باشد.

وی بیان کرد: انسجام در کنار کار علمی می‌تواند مردم را مخاطب رسانه‌های ما قرار دهد اما اخبار ما مطابق ذائقه مردم نیست؛ با انسجام و کار تشکیلاتی ذائقه مردم تشخیص داده می‌شود. از سوی دیگر انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال خدماتش در جهان بی‌نظیر بوده است اما به خوبی اطلاع رسانی از این خدمات صورت نگرفته است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: سازماندهی و تقویت کار جمعی باید در رسانه‌ها دیده شود؛ دشمنان ما فرصت طلب هستند و ذائقه مردم را به خوبی تشخیص می‌دهند و سیاه نمایی می‌کنند که باید مراقب باشیم و روی اثرسنجی کارهایمان بیشتر وقت بگذاریم، لذا وقتی دنبال اثرگذاری نیستیم، نتیجه‌ها و دستاوردها ضعیف است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان