۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین تعطیل است
کد خبر: ۳۴۶۲۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین تعطیل است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در محدودیت‌های جدید کرونایی در قزوین به جز چاپخانه‌ها و رسانه‌ها تعطیل است.

تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین تعطیل است

محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در محدودیت‌های جدید کرونایی که از اول آذر ماه آغاز شده، کلیه مراکز و برنامه‌های فرهنگی و هنری در قزوین به جز چاپخانه‌ها و رسانه‌ها تعطیل است.

وی افزود: در محدودیت‌های دو هفته آینده، چاپخانه‌ها جزو گروه یک حساب شده، بنابراین فعالیت خود را خواهند داشت؛ همچنین نشریات و کار‌هایی که با حوزه چاپ سر و کار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت؛ البته واحدهای خدمات چاپی شامل این استثنا نخواهد بود و تعطیل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در دو هفته آینده تمامی فعالیت‌های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تماما تعطیل است؛ بنابراین مجموعه فعالیت‌های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه سه هستند نیز تعطیل خواهند بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با رعایت این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در طول روزهای آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان