۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مراکز آموزشی شهرهای قرمز تعطیل می‌شود/ فعالیت ادارت آموزش و پرورش با یک سوم کارکنان
کد خبر: ۳۴۶۱۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۹ ساعت: ۱۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی آموزش و پرورش استان:

مراکز آموزشی شهرهای قرمز تعطیل می‌شود/ فعالیت ادارت آموزش و پرورش با یک سوم کارکنان

سخنگوی آموزش و پرورش استان گفت: در ادارات آموزش و پرورش شهرهای دارای وضعیت زرد ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی با حضور ۵۰ درصد کارکنان و در شهرهای با وضعیت قرمز با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

مراکز آموزشی شهرهای قرمز تعطیل می‌شود/  فعالیت ادارت آموزش و پرورش با یک سوم کارکنان

روح اله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درخصوص وضعیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت بیماری کووید19 اظهار کرد: وضعیت "زرد" ، "نارنجی" و "قرمز" از نظر فراگیری و شیوع ویروس کووید۱۹ براساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت برای هر یک از شهرها اعلام می‌شود.

وی افزود: براساس اعلام فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در استان قزوین، همه شهرستان‌های استان به جز شهرستان آوج در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان آوج در وضعیت زرد است.

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در شهرهای وضعیت قرمز، تمامی مراکز آموزشی تعطیل و کلیه کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود؛ ضمناً حضور کارکنانی در محل کار برای حفاظت فیزیکی و تاسیسات ضروری است و حفاظت از اماکن و ساختمان‌های اداری و نگهداری تاسیسات برای جلوگیری از حوادث احتمالی در اولویت خواهد بود.

وی عنوان کرد: در ادارات آموزش و پرورش شهرهای دارای وضعیت زرد ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی با حضور ۵۰ درصد کارکنان و در شهرهای با وضعیت قرمز با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: کلیه ماموریت‌های اداری غیرضرور در وضعیت‌های سه گانه لغو و برگزاری جلسات، حتی‌المقدور به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان