۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ارائه خدمات به مردم توسط ۱۹ مرکز غربالگری/ ۵۳۹ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند
کد خبر: ۳۴۶۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۹ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اعلام کرد

ارائه خدمات به مردم توسط ۱۹ مرکز غربالگری/ ۵۳۹ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: تخت‌های بخش آی‌سی‌یو کاملا تکمیل شده و تنها راه برای جلوگیری از شیوع بیماری، کنترل و همکاری هم استانی‌هاست.

ارائه خدمات به مردم توسط ۱۹ مرکز غربالگری/ ۵۳۹ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۹۸ بیمار جدید با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شده و مجموع بیماران بستری در سطح استان به ۵۳۹ بیمار رسیده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۱۷ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه و آی‌سی‌یو بستری بوده که از این تعداد ۵۷ نفر به دستگاه کمک تنفسی متصل و ۱۵ نفر نیز منتظر خالی شدن تخت‌های آی‌سی‌یو هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: تخت‌های بخش آی‌سی‌یو کاملا تکمیل شده و تنها راه برای جلوگیری از شیوع بیماری، کنترل و همکاری هم استانی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

فوت ۷ بیمار کرونایی دیگر در قزوین

این مقام مسئول عنوان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

رحمانی بیان کرد: در استان قزوین ۱۴ مرکز فعال برای انجام تست و غربالگری کووید۱۹ وجود داشت که پنج مرکز غربالگری در سطح استان به آن افزوده شد که شامل دو مرکز پاکروان سپاه و مرکز سینا تامین اجتماعی در شهر قزوین بوده و سه مرکز دیگر نیز در شهرستان‌ها به مراکز غربالگری افزوده می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در پایان بیان کرد: امیدواریم با اضافه شدن مراکز غربالگری، هم استانی‌‌ها بتوانند به سهولت و در نزدیکترین مکان به این امکانات دسترسی داشته باشد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان