۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین واریز معوقات کارکنان عوارضی قزوین/ هنوز هیچ ارگانی مسئله بازگشت به کار نیروهای ما را قبول نکرده است
کد خبر: ۳۴۶۱۰۵ نویسنده: احمد فلاحی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۷ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده پرسنل بیکار شده عوارضی‌های استان خبرداد

واریز معوقات کارکنان عوارضی قزوین/ هنوز هیچ ارگانی مسئله بازگشت به کار نیروهای ما را قبول نکرده است

نماینده پرسنل بیکار شده عوارضی‌های قزوین گفت: موضوع برگشت به کار کارکنان عوارضی درگیر پیچ و خم اداری شده و تاکنون به طول انجامیده است؛ اما خوشبختانه معوقات کارکنان عوارضی روز گذشته برای همه ۴۸ نفر واریز شد.

واریز معوقات کارکنان عوارضی قزوین/ هنوز هیچ ارگانی مسئله بازگشت به کار نیروهای ما را قبول نکرده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ بیش هشت ماه از بیکار شدن کارکنان عوارضی قزوین به دنبال اجرای طرح الکترونیکی شدن پرداخت عوارض آزادراه‌ها‌ می‌گذرد.

کارکنان بیکار شده عوارضی‌های قزوین در این مدت با برگزاری تجمعات مقابل استانداری، اداره کل راه و شهرسازی قزوین، سازمان راهداری کشور و وزارت خواستار پیگیری مسئولان برای رفع مشکلات و پرداخت معوقات خود شدند.

خوشبختانه وعده مسئولان درباره پرداخت معوقات کارکنان عوارضی پس از بارها بدقولی، رنگ واقعیت به خود گرفت و روز گذشته مطالبات کارکنان واریز شد.

احمد فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات کارکنان عوارضی قزوین اظهار کرد: از جمله مصوبات صورت گرفته در سفر نوبخت به قزوین، بحث پرداخت معوقات کارکنان عوارضی و بخش اصلی نیز مربوط به برگشت به کار آنها بود.

وی افزود: موضوع برگشت به کار کارکنان عوارضی درگیر پیچ و خم اداری شده و تاکنون به طول انجامیده است؛ اما خوشبختانه معوقات کارکنان عوارضی روز گذشته برای همه ۴۸ نفر واریز شد.

نماینده کارکنان بیکار شده عوارضی‌های قزوین تصریح کرد: معوقات پرداخت شده برای ۱۱ نفر مربوط به بازه زمانی دی ماه سال گذشته تا مرداد ماه و برای مابقی افراد نیز از فروردین تا پایان مردادماه امسال بوده است.

وی در ادامه توضیح داد: معوقات حقوق و دستمزد این کارکنان طبق لیست‌هایی که به راهداری و راهداری نیز به برنامه و بودجه ارسال کرده بود تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری پرداخت شد.

فلاحی با اشاره به وضعیت شغلی کارکنان بیکار شده عوارضی گفت: آخرین دستوری که نوبخت داده بود بحث برگشت به کار نیروها بود و قرار بود که از سازمان مرجع لیست این نفرات گرفته شود که راهداری نیز لیست این افراد را تهیه و به سازمان برنامه و بودجه داد؛ اما این موضوع همچنان در حال بررسی بوده و هنوز ارگانی این قضیه را قبول نکرده است.

وی بیان کرد: به طور کلی درباره بازگشت به کار پرسنل عوارضی اختلاف نظری وجود دارد و با وجود گذشت سه ماه از دستور رئیس برنامه و بودجه کشور این قضیه هنوز حل و فصل نشده و امیدواریم که به زودی به نتیجه مطلوب برسد، البته مسئولان استانی نیز قول مساعد مبنی بر حل مشکل داده‌اند.

نماینده پرسنل عوارضی‌های استان قزوین تصریح کرد: کارکنان عوارضی که به دلیل الکترونیکی شدن پرداخت عوارضی از کار بیکار شدند در مجموع ۶۰ نفر بودند که از این تعداد ۱۲ نفر شغلی پیدا کرده و تسویه کردند.

وی عنوان کرد: یافتن شغلی تازه در شرایط اقتصادی فعلی و شیوع کرونا دشوار است و ۴۸ نفر نیروی بیکار شده عوارضی از این موضوع به شدت رنج می‌برند، چون به دلیل بیکاری و نداشتن بیمه در بحث هزینه درمانی و معیشتی دچار مشکل هستند.

فلاحی در پایان تصریح کرد: در دیدار پرسنل عوارضی در تاریخ هشتم آبان ماه امسال با وزیر راه و شهرسازی، قول مساعد بررسی و همکاری ایشان دریافت شده و طی نامه‌ای از طرف مدیرکل راه و شهرسازی استان به حوزه وزارتی جهت تعیین تکلیف نهایی ابلاغ شده است که امیدواریم به زودی مشکل ما حل و فصل شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان