۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ضدعفونی کردن محلات پرخطر کرونایی توسط دانشجویان بسیجی قزوین
کد خبر: ۳۴۶۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۶ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول گروه جهادی بنیاد مرصوص خبرداد

ضدعفونی کردن محلات پرخطر کرونایی توسط دانشجویان بسیجی قزوین

مسئول گروه جهادی بنیاد مرصوص گفت: طرح ضدعفونی کردن محلات پرخطر از نظر بیماری کرونایی، یکی دیگر از طرح‌هایی است که در قالب گروه جهادی بنیاد مرصوص و به درخواست مسئولین بیمارستان علوم پزشکی قزوین اجرا می‌شود.

ضدعفونی کردن محلات پرخطر کرونایی توسط دانشجویان بسیجی قزوین
نیما گلرخ در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ در تشریح فعالیت‌های گروه جهادی بنیاد مرصوص بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: بسیج دانشجویی استان قزوین از روزهای نخست شروع اپیدمی کرونا، با فراخوان گروه‌های جهادی در بسیج دانشجویی و برگزاری جلسات متعدد و پس از بحث و بررسی پتانسیل و ظرفیت‌ها و همچنین نقاط آسیب پذیر، برنامه‌های مختلفی در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در دستور کار قرار داد.
 
وی در ادامه گفت: باتوجه به درخواست مسئولین مرکز بهداشت شهید بلندیان، جهت ضد عفونی و گندزدایی بخش‌های مرتبط با مراجعین جهت تست کرونا در این مرکز، گروه جهادی بنیاد مرصوص با تجربه‌ای که در مراحل نخست اپیدمی کرونا در ضدعفونی معابر و سطوح در سطح شهر کسب کرده بود از سوی بسیج دانشجویی استان ماموریت یافت تا این کار را اجرا کند.
 
مسئول گروه جهادی بنیاد مرصوص بیان کرد: پس از پایان ساعت کار مرکز شهید بلندیان، دانشجویان بسیجی جهادگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت ضدعفونی در این مرکز حضور پیدا می‌کنند و به گندزدایی و ضدعفونی می‌پردازند.
 
وی با اشاره به طرح ضدعفونی محلات گفت: طرح ضدعفونی کردن محلات پرخطر از نظر بیماری کرونایی، یکی دیگر از طرح‌هایی است که در قالب گروه جهادی بنیاد مرصوص و به درخواست مسئولین بیمارستان علوم پزشکی قزوین اجرا می‌شود.
 
گلرخ در پایان گفت: در این طرح ابتدا محلات شناسایی شده است و سپس گروه جهادی با امکانات لازم و مواد بهداشتی عازم محل شده و اقدام به ضدعفونی می‌کنند.
 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان