۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جان باختن ۴۵۹ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا
کد خبر: ۳۴۶۰۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۵ ساعت: ۱۵:۳۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد

جان باختن ۴۵۹ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۴۵۹ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

جان باختن ۴۵۹ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۵۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶۲ هزار و ۶۸ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۱ هزار و ۴۹۳ نفر رسید.

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۵۵۸ هزار و ۸۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تا کنون پنج میلیون و ۵۰۵ هزار و ۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی در پایان گفت: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: دانا

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان