۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دو متخلف محیط زیست در قزوین به نوشتن مقاله محکوم شدند
کد خبر: ۳۴۶۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۵ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان:

دو متخلف محیط زیست در قزوین به نوشتن مقاله محکوم شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مسئولان دو بیمارستان متخلف در حوزه محیط زیست با یکسال قرار تعلیق تعقیب محکوم به تهیه و تنظیم دو مقاله علمی، پژوهشی و ارائه به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین با نظارت محیط زیست محکوم شدند.

دو متخلف محیط زیست در قزوین به نوشتن مقاله محکوم شدند

حسن عباس نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دو بیمارستان در قزوین علی رغم اخطاریه‌های متعدد کتبی و تذکرات حضوری مبنی بر رفع آلایندگی و مدیریت پسماند عفونی، بی توجه به مسائل محیط زیست به فعالیت خود ادامه می‌دادند.

وی افزود: تولید و مدیریت غلط پسماند عفونی این بیمارستان زمینه ایجاد آلودگی در شرایط کرونایی را فراهم کرده و اعتراض متعدد و مکرر متشاکیان را موجب شده بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: اداره حفاظت محیط زیست قزوین در دفاع از حقوق عامه مردم برای طرح دعوی در حوزه قضایی قزوین اقدام کرد که منجر به صدور رای شد.

وی بیان کرد: در این رای مسئولان دو بیمارستان با یکسال قرار تعلیق تعقیب محکوم به تهیه و تنظیم دو مقاله علمی، پژوهشی در خصوص فوائد بی خطر سازی پسماند با دستگاه اتوکلاو و تفاوت آن با روش شیمیایی موجود در بیمارستان و ارائه به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین با نظارت محیط زیست محکوم شدند.

این مقام مسئول در پایان گفت: همچنین مسئولان این دو بیمارستان باید برای رفع آلودگی خود آماده سازی بستر بی خطرسازی پسماند با اتوکلاو اقدام کنند.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان