۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جان‌باختن ۴۵۲ بیمار کرونایی در کشور
کد خبر: ۳۴۶۰۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۴ ساعت: ۱۴:۴۶ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد

جان‌باختن ۴۵۲ بیمار کرونایی در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

جان‌باختن ۴۵۲ بیمار کرونایی در کشور

به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین؛ سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۵۰۹ نفر از آنها بستری هستند.

وی گفت: با احتساب آمار قبلی مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۴۹ هزار و ۵۲۵ نفر رسید.

وی عنوان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۱ هزار و ۳۴ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۵۵۲ هزار و ۷۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۵ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی تصریح کرد: تا کنون پنج میلیون و ۴۶۴ هزار و ۱۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری هشدار داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: دانا

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان