۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۴۴۰ تن روغن به بازار قزوین تزریق شد/ توزیع کالا با اخلال مواجه شده است
کد خبر: ۳۴۶۰۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۴ ساعت: ۱۱:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صمت استان:

۴۴۰ تن روغن به بازار قزوین تزریق شد/ توزیع کالا با اخلال مواجه شده است

رئیس سازمان صمت استان با بیان اینکه در هفتهٔ گذشته ۴۴۰ تن روغن به استان قزوین اختصاص داده شد؛ افزود: ما این اطمینان را به هم‌وطنان می‌دهیم که حالت فراوانی تزریق روغن به بازار استمرار داشته و همه چیز به حالت عادی بازگردد.

۴۴۰ تن روغن به بازار قزوین تزریق شد/ توزیع کالا با اخلال مواجه شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ طی هفته‌های گذشته کمبود روغن نباتی جامد و مایع به معظلی برای خانواده‌های قزوینی تبدیل شده و صف‌های طویل در ایام کرونایی علاوه بر دغدغه‌های اقتصادی این روزهای مردم، دغدغه نگرانی از به خطر افتادن سلامتی و افزایش شیوع کرونا را نیز بدان افزود. همین امر موجب شد تا مسئولان به تکاپو افتاده و چاره‌ای برای رفع مشکل بیندیشند.

عزیزالله افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: به‌دلیل اخلالی که در بحث توزیع روغن در بازار پیش آمد، وزارت صمت اقدام به تخصیص سهمیه‌های مازاد به استان‌ها و واحدهای تولیدی فرآوری روغن کرد.

وی با بیان اینکه در هفتهٔ گذشته ۴۴۰ تن روغن به استان قزوین اختصاص داده شد؛ افزود: ما این اطمینان را به هم‌وطنان می‌دهیم که حالت فراوانی تزریق روغن به بازار استمرار داشته باشد و همه چیز به حالت عادی بازگردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان گفت: از همه مردم هم تقاضا می‌کنیم که به اندازهٔ نیاز خود کالاهای مصرفی را خریداری کنند و از خرید بیش از حد و انبار کردن کالاها در منازل خودداری کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان