۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رونالدو چهارمین گلزن برتر دنیای فوتبال شد
کد خبر: ۳۴۶۰۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۲ ساعت: ۱۳:۷ ↗ لینک کوتاه

رونالدو چهارمین گلزن برتر دنیای فوتبال شد

فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال با زدن ۷۴۶ گل در رتبه چهارم برترین گلزنان دنیا قرار دارد.

رونالدو چهارمین گلزن برتر دنیای فوتبال شد
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به همراه کشورش در بازی دوستانه مقابل آندورا شرکت کرد و  ششمین گل تیمش را به ثمر رساند که در نهایت این بازی  با پیروزی ۷-۰ به سود یاران رونالدو  به پایان رسید.

ستاره پرتغالی با زدن  ۱۰۲ گل پشت سر علی دایی اسطوره تیم ملی فوتبال ایران، که با ۱۰۹ در صدر لیست گلزنان تاریخی تیم‌های ملی قرار دارد، تنها ۷ گل فاصله دارد. ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد و ستاره فعلی یوونتوس همچنین ۷۴۶ امین گل خود را در تیم ملی و باشگاه‌هایی که برایشان به میدان رفته است به ثمر رساند تا پشت سر فرانتس پوشکاس ستاره سابق مجارستانی دنیای فوتبال در رتبه چهارم  لیست برترین گلزنان تاریخ فوتبال  جای بگیرد.  

پوشکاس در ۷۵۴ مسابقه ۷۴۶ گل به ثمر رساند و قبلاً در رئال مادرید بازی کرده بود. روماریوی برزیلی  با ۷۷۲ گل در رده دوم قرار دارد، پله  با ۷۶۱ گل در رده سوم ایستاده و جوزف پکان اتریشی مجموعا با ۸۰۵ گل در رده اول قرار دارد.

ستاره پرتغالی که گلزن تاریخی لیگ قهرمانان نیز هست، اگر مدت طولانی تری در فوتبال بماند، می‌تواند این سه نفر را پشت سر بگذارد. لیونل مسی مهاجم تیم فوتبال بارسلونا با ۷۱۱ گل با تیم ملی آرژانتین و باشگاهی که در آن حضور داشته است در رده ششم رده بندی تاریخی گلزنان فوتبال قرار دارد.

 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان