۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین اجرای طرح مشترک مقابله با کرونا با نام شهید "قاسم سلیمانی" / ۸۰۰گروه جهادی به میدان می‌آیند
کد خبر: ۳۴۵۹۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۹ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبرداد

اجرای طرح مشترک مقابله با کرونا با نام شهید "قاسم سلیمانی" / ۸۰۰گروه جهادی به میدان می‌آیند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه و بسیج تمام توان و ظرفیت خود را برای اجرای طرح مشترک مقابله با کرونا در قزوین با نام شهید "حاج قاسم سلیمانی" پای کار خواهد آورد.

اجرای طرح مشترک مقابله با کرونا با نام شهید "قاسم سلیمانی" / ۸۰۰گروه جهادی به میدان می‌آیند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار محمد شاهرخی در جلسه هماهنگی مشترک بین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین که امروز(دوشنبه) در قالب قرارگاه پدافند زیستی شفا در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: طرح مشترک مقابله با کرونا در استان با نام شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین اجرایی خواهد شد که سپاه و بسیج تمام توان و ظرفیت خود را برای اجرای این طرح پای کار خواهد آورد.

وی افزود: ۸۰۰ گروه جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات، بهداشت و درمان و درمانگاه‌های سپاه استان، گروه‌های جهادی بسیج تخصصی دانشجویی و پزشکی، امکانات و زیرساخت‌های سپاه و بسیج با تمام قوا و توان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: تمام تدابیر کاری را با هدایت علوم پزشکی عملیاتی خواهیم کرد تا شیب صعودی بیماری کرونا را مهار کنیم؛ به طوری که خروجی و اثر مثبت این طرح را مردم حس کنند و شاهد کاهش و مهار بیماری کرونا باشیم.


وی در ادامه عنوان کرد: طرح تکمیلی مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن با مشارکت هزاران نفر از نیرو‌های فنی و تخصصی بسیجی برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا خواهد رسید و در آن بیماران به صورت فعال و بنا به تمایل خود در منزل یا نقاهتگاه‌های تجهیز شده، تحت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول بیان کرد: به جای قرنطینه گسترده کشور که ضرر‌های فراوان آن به اقتصاد و معیشت مردم خصوصاً در روز‌های تحریم‌های ظالمانه احساس شده، موضوع قرنطینه هوشمند از طریق ردگیری این ویروس انجام خواهد شد.

رئیس قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) تاکید کرد: سپاه استان قزوین با بلوک بندی شهری و وجود تیم‌های بسیج برای جلوگیری از فراگیری و گسترش بیماری کووید ۱۹، علاوه بر توان و ظرفیت‌های خود، در تلاش است که امکانات و ظرفیت دیگر دستگاه‌های خصوصی و دولتی را هم پای کار بیاورد تا اجرای این طرح عظیم به نحو شایسته و اثر بخش‌تری عملیاتی شود.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان