۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۵۸۸۳ نویسنده: علی عظیمی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۷ ساعت: ۱۲:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان:

مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم اوقاف با توجه به شیوع کرونا در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود

علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در استان قزوین اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد تا مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم اوقاف در مراکز استان‌ها برگزار شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران در تاریخ 18 آبان ماه و بخش برادران 21 آبان در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود که مسابقات در بخش خواهران به صورت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: هیئت داوران مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران در استان تهران مستقر بوده و به صورت آنلاین و مجازی تلاوت‌ها را داوری کرده و نتایج را به استان‌ها ارسال خواهند کرد.

داوری تلاوت بخش برادران از شبکه قرآن و معارف سیما

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه اوقاف با صدا و سیمای استان‌ها، تلاوت شرکت کنندگان در بخش برادران روز 21 آبان ماه با حضور در مرکز صدا و سیمای قزوین ضبط شده و از هشتم تا 15 آذر ماه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری تلاوت‌ها به صورت زنده انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در بخش خواهران، چهار نفر از استان قزوین به مرحله کشوری راه یافتند که در رشته‌های حفظ 20 جزء مرضیه سهرابی، حفظ کل مهناز مومنی، ترتیل انسیه حاج یوسفی و در رشته قرائت تحقیق نیز زهرا کریم‌خان‌زند به رقابت خواهند پرداخت.

عظیمی عنوان کرد: در بخش برادران نیز مسابقات در شش رشته در رشته‌های حفظ 20 جزء محمدجواد محجور، حفظ کل سعید علی اکبری، قرائت ترتیل مهدی جوزی، رشته اذان علی غلامی، قرائت تحقیق سید مصطفی حسینی و علی غلامی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان ابراز کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در بخش خواهران و برادران با حضور ناظر فنی اعزامی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان