۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین اجازه تعرض به مرزها را به هیچ متجاوزی نمی‌دهیم/ افزایش آمادگی رزمی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح
کد خبر: ۳۴۵۸۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۵ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب نیروی زمینی ارتش:

اجازه تعرض به مرزها را به هیچ متجاوزی نمی‌دهیم/ افزایش آمادگی رزمی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای اعزام شده آمادگی دارند که اگر تعرضی و تهدیدی متوجه کشور شد پاسخ دندان شکنی به دشمنان این مرز و بوم داده شود.

اجازه تعرض به مرزها را به هیچ متجاوزی نمی‌دهیم/ افزایش آمادگی رزمی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ امیر سرتیپ دوم فرهاد آریان‌فر در مراسم اعزام تجهیزات نظامی به مناطق مرزی غرب کشور که امروز(پنج شنبه) در لشکر ۱۶زرهی قزوین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که فرماندهی معظم و معزز کل قوا فرمودند؛ نیروهای تکفیری که توسط کشورهای استکباری و حامی استکبار در جمهوری نخجوان مستقر شده‌اند، اگر بخواهند تعرضی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، قطعا با پاسخ قاطعی مواجه خواهند شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران طالب و خواستار امنیت خود، کشورهای همسایه و امنیت پایدار برای منطقه است که اکنون به لحاظ آمادگی به لطف و عنایت الهی پیشرفته‌ترین تجهیزات که به دست دانشمندان ساخته شده را در دست داریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب نیروی زمینی ارتش اذعان کرد: خوشبختانه امروز در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانیم نیروهای مسلح را به اقصی نقاط کشور اعزام کنیم و امنیت را برای مردم کشورمان و نظام جمهوری اسلامی فراهم سازیم.

آریان‌فر ابراز کرد: به فرماندهی کل قوا و مردم شهیدپرور و فهیم ایران اطمینان می‌دهیم که نیروهای مسلح از جمله نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون خود پای برقراری امنیت پایدار ایستادگی می‌کند.

قدرت دفاعی کشور نقش بسزایی در بازدارندگی متجاوزان و استکبار جهانی دارند

این مقام مسئول تاکید کرد: آمادگی رزمی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح کشور روز بروز مضاعف شده است و هم اکنون بخشی از نیروهایی که باید به مرز آذربایجان اعزام شوند، امروز توسط لشکر همیشه قهرمان ۱۶ زرهی قزوین اعزام شدند تا دغدغه‌ای که مردم این منطقه دارند نیز مرتفع شود.

وی درباره وظایف نیروهای اعزام شده، ادامه داد: نیروهای اعزام شده آمادگی دارند که اگر تعرضی و تهدیدی متوجه کشور شد پاسخ دندان شکنی به دشمنان این مرز و بوم داده شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب نیروی زمینی ارتش درباره عمل انسجام نیروهای کشور، عنوان کرد: عامل انسجام نیروهای مسلح در راس فرماندهی نیروها، اخلاص در عمل و هم‌افزایی است و این دستور به نوعی هدف الهی است که برای نیروهای مسلح تعریف شده است.

آریان‌فر تصریح کرد: نیروهای مسلح بر مبنای هدف الهی و برقراری امنیت پایدار و آسایش با هم‌افزایی و تاثیرپذیری از فرماین فرماندهی معظم کل قوا آماده شده‌اند و اکنون وحدت بین این نیروها در اوج قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان درباره میزان قدرت دفاعی کشور، گفت: پازل قدرت دفاعی و جمعی ما مکمل یکدیگر هستند و قدرت دفاعی ما بسیار نقش بسزایی در بازدارندگی در مقابل متجاوزان و استکبار جهانی دارند.

انتهای پیام/۱۷۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان