۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین ۳ وقف جدید در قزوین به ثبت رسید
کد خبر: ۳۴۵۸۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۵ ساعت: ۹:۶۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس اوقاف شهرستان قزوین:

۳ وقف جدید در قزوین به ثبت رسید

رئیس اوقاف و امورخیریه قزوین از ثبت سه وقف جدید در این شهرستان خبر داد.

۳ وقف جدید در قزوین به ثبت رسید
حجت الاسلام مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به ثبت سه وقف جدید در قزوین اظهار کرد: موقوفات جدید با نیات مختلفی همچون آزادسازی زندانیان غیرعمد، هزینه درمان بیماران و ازدواج زوج‌های جوان بی‌بضاعت و همچنین با نیت خدمات درمانی و بهداشتی وقف شده است.
 
وی در ادامه افزود: در تاریخ ششم آبان ماه امسال یک آپارتمان 120 متری به ارزش تقریبی 27 میلیارد ریال توسط محمدرضا خادمی با نیت آزادسازی زندانیان غیرعمد وقف شد..
 
رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین تصریح کرد: همچنین یک خانه مسکونی و مغازه تجاری در شهر اقبالیه که واقف آن قاسم قدیان لو است با نیت هزینه درمان بیماران و ازدواج زوج‌های جوان بی‌بضاعت به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد ریال در تاریخ هشتم شهریور ماه به عنوان یک وقف جدید دیگر به ثبت رسید.
 
این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: خرید زمین و ساخت خانه بهداشت توسط واقفین (اولین وقف جمعی استان) مرتضی رحمتی، اصغرغیاثوند، اکبر وفاپور، نبی الله مرادی و ولی طارمی با نیت خدمات درمانی و بهداشتی با متراژ عرصه و عیان ۸۵ متر و ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال مهر ماه امسال در  بخش کوهین روستای حسام آباد وقف شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان