۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۳ آبان ماه، فرصتی برای نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به امریكا
کد خبر: ۳۴۵۸۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۳ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

در بیانیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز آمده است؛

۱۳ آبان ماه، فرصتی برای نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به امریكا

سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استكبار جهانی را فرصتی برای جهاد كبیر و نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به امریكا و شبكه پلید سلطه و استكبار دانست.

۱۳ آبان ماه، فرصتی برای نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به امریكا

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استكبار جهانی را فرصتی برای جهاد كبیر و نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به امریكا و شبكه پلید سلطه و استكبار دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تامل و تعمق در واقعه تبعید حضرت امام خمینی(ره) به تركیه در 13 آبان ماه سال 1342 و جنایت كشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در 13 آبان ماه سال 1357 نشانگر این واقعیت است كه این وقایع در راستای راهبردهای امریكا و یكه تازی كاخ سفید در راهبری رژیم پهلوی و تنظیم محاسبات و سیاست‌های نظام منفور شاهنشاهی صورت پذیرفته است.

این بیانیه ادامه داد: اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در 13 آبان ماه سال 1358 نیز واكنش جامعه انقلابی ایران به موضوع «نفوذ» و «جاسوسی» امریكایی‌ها و سوء استفاده از محل سفارتخانه ایالات متحده در تهران بود. امریكا بر اساس خوی استكبار و سلطه طلبی ذاتی خود مركز اصلی فتنه و ام الفساد عالم بوده و هیچگاه با نظامی مستقل و مردمی كه مظهر حیات مقتدرانه اسلام ناب محمدی(ص) است، سرآشتی و دوستی ندارد.

این بیانیه شعار «مرگ بر آمریكا» را تابلوی «وحدت و اراده ملی ایرانیان» استكبار ستیز و سلطه گریز توصیف كرد و اینكه یوم الله سیزدهم آبان ماه، شعارمرگ بر آمریكا و نه گفتن به دشمن كه از مظاهر اصلی قدرت نرم ملت ایران است با عبور از مرزها و تجلی در جغرافیای جهانی و صحنه‌های عمل ملت‌های آزاده و حق طلب، محصول عملكرد انقلابی ایران اسلامی در مبارزه با نظام سلطه و استكبار و نماد آن یعنی شیطان بزرگ و طاغوت‌های عصر به شمار می‌آید.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان