۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ابرقدرتی امریکا مدت‌هاست به اتمام رسیده است/ امروز اسرائیل در محاصره جبهه مقاومت قرار دارد
کد خبر: ۳۴۵۷۸۹ نویسنده: سردار علی اکبر علیزاده تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۳ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

ابرقدرتی امریکا مدت‌هاست به اتمام رسیده است/ امروز اسرائیل در محاصره جبهه مقاومت قرار دارد

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: جبهه مقاومت در همه زمینه‌ها پیشتاز است و امریکاست که منفعلانه رفتار می‌کند؛ در گذشته هیچکس جرات حتی یک اعتراض را به امریکا نداشت اما با اینکه امروز امریکا در منطقه است اما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

ابرقدرتی امریکا مدت‌هاست به اتمام رسیده است/ امروز اسرائیل در محاصره جبهه مقاومت قرار دارد
سردار علی اکبر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با بیان اینکه درگیری و چالش میان ایران و امریکا بحث امروز و دیروز انقلاب نیست، اظهار کرد: خصومت امریکایی‌ها از 28 مرداد سال 1332 که دولت ملی دکتر مصدق را با کودتا سرنگون و شاه را به این ملت تحمیل کردند و سپس ساواک را تاسیس کرده و تمام کسانی که خواستار استقلال کشور بودند را زیر شکنجه‌ها از بین بردند نیز شروع شد.

وی افزود: در 15 خرداد کشتار عجیبی اتفاق افتاد و بعد هم امام تبعید شد و این جریان ادامه پیدا کرد تا رسید به بهمن 57 که اولین باری بود ملت ایران توانست در مبارزات خود به لطف الهی پیروز شود؛ بعد از انقلاب هم همچنان توطئه‌های‌ امریکا ادامه دارد البته در ابتدا تصور می‌کردند که لیبرال‌ها بلافاصله پاشنه درب انقلاب را به سمت امریکا  می‌چرخاند اما این اتفاق نیفتاد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در ادامه گفت: در کردستان و ترکمن‌چای هم اغتشاشات ایجاد کردند، منافقین را با ترورها به جان ملت انداختند و در نهایت هم جنگ تحمیلی را به پا کردند اما باز هم راه به جایی نبردند و در این مدت اگر چه ما خسارت می‌دادیم اما خون مظلوم جوشید و ساخت درونی قدرت کشورمان محکم شد و با اینکه امریکا سطح درگیری را بالا می‌برد اما قدرت ما بیشتر می‌شد.

اسلام‌گرایی در اروپا از انقلاب اسلامی است

کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: بعد از جنگ تحمیلی، آمریکا به این نتیجه رسید که از لحاظ نظامی نمی‌تواند بر ایران پیروز شود که خود یک عامل افول امریکا بود؛ بعد از آن بحث تهاجم فرهنگی را آغاز کرد و دنبال این بود که انقلاب را از درون فروپاشد اما نتیجه تهاجم فرهنگی به وجود آمدن نسل جدید بود که در قالب گروه‌های جهادی و مدافعان حرم ظهور و بروز کردند.

علیزاده با بیان اینکه رشد اسلام‌گرایی در اروپا از انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: یک راه برای امریکا ماند که آن هم بحث اقتصادی بود اما واقعیت این است که ملت ایران قدرتمند ماندند و امریکا شکست خورد؛ امروز سفیر ایران در عراق را تحریم می‌کنند که نشان دهنده استیصال امریکاست.

وی تصریح کرد: وقتی پیام فرانسوی مقام معظم رهبری توسط اینستاگرام بلاک می‌شود تا به گوش جهانیان نرسد، نشان دهنده تاثیرگذاری است؛ اکنون لبنان، عراق، فلسطین، پاکستان، افغانستان و پاکستان همه یک جبهه مقاومت ایجاد کرده‌اند که امریکا هیچ کاری در مقابل آن نمی‌تواند انجام دهد و جبهه مقاومت اسرائیل را محاصره کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کرد: جبهه مقاومت در همه زمینه‌ها پیشتاز است و امریکاست که منفعلانه رفتار می‌کند؛ در گذشته هیچکس جرات حتی یک اعتراض را به امریکا نداشت اما با اینکه امروز امریکا در منطقه است اما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و زیر تیغ رزمندگان اسلام قرار دارد.

امریکا تمام توانش را برای براندازی ایران به کار می‌گیرد

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در قسمتی از انتقام خون شهید سلیمانی؛ پایگاه عین الاسد امریکا در عراق که قوی‌ترین و عظیم‌ترین پایگاه آن‌هاست توسط موشک‌های ایران با خاک یکسان شد اما هیچ جوابی نتوانستند، بدهند.

علیزاده با اشاره به تظاهرات و تنش‌های درونی امریکا اضافه کرد: کسری تراز موازنه پرداخت امریکا به رقم وحشتناک 23 تریلیون دلار رسیده است و اکنون وضعیت این کشور در یک فشار خردکننده و فروپاشنده است؛ اما کشور ما از اقتصاد وابسته به نفت در حال جدا شدن است و امروز می‌خواهیم روی پای خود بایستیم و دائما رو به فزایندگی هستیم اما امریکا رو به افول است.

وی تاکید کرد: امریکا تمام توانش را برای براندازی ایران به کار می‌گیرد اما هیچگاه این فروپاشی اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد، پس بنابراین ابرقدرتی امریکا کاملا زیر سوال است؛ آمدن در خلیج فارس یک اتحاد نظامی ایجاد کنند اما انگلیس و آلمان، امریکا را تنها گذاشتند و اکنون هم نظامیان امریکا در خلیج فارس قدرت و جرات حمله ندارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه ابرقدرتی امریکا مدت‌هاست رخت بربسته است، گفت: اکنون کسانی هم که در گذشته امریکا را کدخدا می‌دانستند، پی برده‌اند که هزینه مقاومت بسیار کمتر از سازش است لذا همه مسئولین باید متحد باشند و بدانند که امریکا شکست خورده و فرصت تنفس به آن ندهند و عرصه را بر امریکا تنگ کنند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان