۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۳ آبان تجلی‌گر مبارزه ملت ما با استکبار جهانی است/ در انتخاباتِ امریکا شاهد رسوایی مدعیان پیشرفت و تمدن هستیم
کد خبر: ۳۴۵۷۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۲ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

با صدور پیامی مشترک بیان شد؛

۱۳ آبان تجلی‌گر مبارزه ملت ما با استکبار جهانی است/ در انتخاباتِ امریکا شاهد رسوایی مدعیان پیشرفت و تمدن هستیم

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار قزوین به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت ۱۳ آبان آمده است: چهرۀ استکبار روزبه‌روز بیشتر برای مردم ما آشکار می‌شود و در انتخاباتِ درحال برگزاری امریکا شاهد رسوایی مدعیان پیشرفت و تمدن از جانب هردو نامزد انتخابات هستیم.

۱۳ آبان تجلی‌گر مبارزه ملت ما با استکبار جهانی است/ در انتخاباتِ امریکا شاهد رسوایی مدعیان پیشرفت و تمدن هستیم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک هفته وحدت و گرامیداشت 13 آبان را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:
خجسته سالروز میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) را به عموم مسلمین جهان و مردم شریف استان قزوین تبریک می‌گوییم. در حالی به استقبال از این روز فرخنده می‌رویم که اهانت مدعیان دروغین آزادی بیان به رسول اکرم(ص) و حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از این اقدامات کام مسلمانان جهان را تلخ کرده است.

ضمن محکومیت این اقدام شنیع لازم است از فرصت این میلاد پربرکت برای بیان خصلت‌ها و سیرۀ آن پیامبر رحمت استفاده کنیم و در شرایطی که امکان برگزاری جشن‌های حضوری نیست در رسانه‌های جمعی و اجتماعی به مقام آن حضرت ارادت ورزیم.

امسال شاهد تقارن این میلاد شریف با 13 آبان و سال‌روز تسخیر لانه جاسوسی امریکا به دست دانشجویان خط امام هستیم. روزی که هرسال تجلی‌گر مبارزه ملت ما با استکبار جهانی است. چهرۀ استکبار روزبه‌روز بیشتر برای مردم ما آشکار می‌شود و در انتخاباتِ درحال برگزاری امریکا شاهد رسوایی مدعیان پیشرفت و تمدن از جانب هردو نامزد انتخابات هستیم.

این روز بزرگ را گرامی می‌داریم و از خدای متعال خواستاریم با ریشه‌کنی بیماری‌ کرونا زمینۀ پاسداشت این ایام الله در مقاطع بعدی فراهم شود و شاهد عزت روزافزون اسلام و غلبه مستضعفان عالم بر مستکبران باشیم.


عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین

هدایت الله جمالی پور
استاندار قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان