۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شناسایی ۷۸۲۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۳۸۶ بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته جان‌باختند
کد خبر: ۳۴۵۷۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۰ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد

شناسایی ۷۸۲۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۳۸۶ بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته جان‌باختند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۴۱۷ نفر از آنها بستری هستند.

شناسایی ۷۸۲۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۳۸۶ بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته جان‌باختند

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۰ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۴۱۷ نفر از آنها بستری هستند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۱۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۸۶۴ نفر رسید.

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون ۴۸۱ هزار و ۹۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. پنج هزار و ۱۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ تا کنون بیش از چهار میلیون و ۹۲۹ هزار آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در پایان توضیح داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: دانا

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان