۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اعزام ۱۱۰ گشت عملیاتی در رزمایش گشت "رضویون"
کد خبر: ۳۴۵۷۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۸ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه شهرستان البرز خبر داد

اعزام ۱۱۰ گشت عملیاتی در رزمایش گشت "رضویون"

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: رزمایش گشت رضویون به منظور حفظ امنیت و ایجاد آرامش برای مردم و کمک به کارکنان ناجا صورت گرفت که به موجب آن ۱۱۰گشت محله محور به مناطق تحت پوشش اعزام شدند.

اعزام ۱۱۰ گشت عملیاتی در رزمایش گشت "رضویون"

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ رزمایش گشت رضویون با حضور اعضای شورای تامین شهرستان و مسئولین سپاه استان در شهرستان البرز برگزار شد.

سرهنگ طاهرخانی در این باره اظهار کرد: گشت‌های رضویون در جهت پیشگیری از جرائم و سرقت‌ها فعال‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به تعامل ناجا و سپاه در ماموریت‌های محوله افزود: فعالیت گشت‌های رضویون در جهت ایجاد امنیت است که با حمایت انتظامی و قضایی همراه است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: هم‌پوشانی ماموریت‌های ناجا از دیگر اهداف گشت رضویون است و امیدواریم همکاری و تعامل حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با پلیس‌های تخصصی باعث ارتقاء امنیت پایدار در شهرستان شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: جوانان آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ و سنگین در نظام باشند. هدف سپاه و ناجا خدمت به مردم است و لازمه به نتیجه رسیدن گشت‌های رضویون تعامل و همکاری این دو نهاد انقلابی است.

این مقام مسئول گفت: این رزمایش به منظور حفظ امنیت و ایجاد آرامش برای مردم و کمک به کارکنان ناجا صورت گرفت که به موجب آن ۱۱۰گشت محله محور در سطح شهرستان شامل پنچ شهر الوند، شریفیه، بیدستان، محمدیه و مهرگان و نه روستا به مناطق تحت پوشش اعزام شدند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان