۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جان‌باختن ۳۴۶ بیمار در شبانه روز گذشته
کد خبر: ۳۴۵۶۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۶ ساعت: ۱۵:۹ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد

جان‌باختن ۳۴۶ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌‌اند.

جان‌باختن ۳۴۶ بیمار در شبانه روز گذشته

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: از دیروز تا امروز 6 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، شش هزار و 968 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 135 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 581 هزار و 824 نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 346 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 33 هزار و 299 نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون 463 هزار و 611 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گفته لاری چهار هزار و 995 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون چهار میلیون و 786 هزار و 769 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت؛ استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: دانا

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان