۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین لبیک ۸۰۰ گروه جهادی به فرمان رهبری/ ۴۵ هزار جهادگر قزوینی در دور اول کرونا همکاری داشتند
کد خبر: ۳۴۵۶۶۶ نویسنده: سرهنگ مهدی صادق‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۶ ساعت: ۱۳:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اعلام کرد

لبیک ۸۰۰ گروه جهادی به فرمان رهبری/ ۴۵ هزار جهادگر قزوینی در دور اول کرونا همکاری داشتند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه در دور اول کرونا ۴۵ هزار جهادگر قزوینی همکاری داشتند، گفت: سازمان بسیج سازندگی قزوین با تمام قدرت، برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت و امنیت اقتصادی مردم حضور دارد.

لبیک ۸۰۰ گروه جهادی به فرمان رهبری/ ۴۵ هزار جهادگر قزوینی در دور اول کرونا همکاری داشتند

سرهنگ مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ضمن اشاره به اعلام آمادگی ۸۰۰ گروه جهادی استان قزوین برای حضور پرشورتر در میدان نبرد و مقابله با کرونا اظهار کرد: تمامی گروه‌های جهادی بسیج استان، از جمله پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، اقشار، دانشجویی، دانش‌آموزی به فرمان رهبری لبیک گفتند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی گروه‌های جهادی در میدان مقابله با کرونا در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزش بهداشت، ضدعفونی کردن معابر و سطوح شهری، برپایی ایستگاه‌های سلامت، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در قالب حرکت‌های جهادی و رزمایش‌های نهضت کمک مومنانه حضور پررنگی داشته اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی قزوین ضمن تاکید بر تجربیات خوب به‌دست آمده توسط جهادگران در موج اول شیوع کرونا اذعان کرد: هم اکنون باتوجه به فرمان جدید رهبری مبنی بر حضور دوباره و جدی جوانان و جهادگران مخلص، مومن و صالح به میدان نبرد با ویروس کرونا، با تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با کرونای بسیج استان قزوین، بستری را برای فعالیت هرچه موثرتر جهادگران فراهم خواهیم ساخت.

وی عنوان کرد: درتلاشیم در ارائه خدمات به مردم خصوصا آسیب دیدگان از حوزه کرونا، رویکردی جدید و نگاهی مسئله محور در حوزه‌های کسب و کار و مشکلات اقتصادی افراد،کمک به بیماران کرونایی، آموزش بهداشت، کمک و تسهیل‌گری به مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها، کمک به زوج‌های جوان برای تشکیل زندگی مشترک داشته باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دور اول کرونا ۴۵ هزار جهادگر قزوینی همکاری داشتند، تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی قزوین با تمام قدرت، برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت و امنیت اقتصادی مردم حضور دارد، تا از بین رفتن سایه شوم این ویروس برای حفظ امنیت مردم در میدان نبرد خواهد جنگید.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان