۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کاهش ۲۰درصدی پذیرش بیماران کرونایی در قزوین/ ۱۱بیمار جان باختند
کد خبر: ۳۴۵۶۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۵ ساعت: ۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد

کاهش ۲۰درصدی پذیرش بیماران کرونایی در قزوین/ ۱۱بیمار جان باختند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان نسبت به روزهای گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است؛ گفت: متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۱۱ بیمار در اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

کاهش ۲۰درصدی پذیرش بیماران کرونایی در قزوین/ ۱۱بیمار جان باختند

علی اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت استان قزوین به لحاظ شیوع کرونا اظهار کرد: خوشبختانه تعداد پذیرش مبتلایان جدید کووید۱۹ در سطح استان کاهش یافته و احتمالا ناشی از اعمال محدودیت‌های کرونایی است که طی دو هفته پیش در استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان نسبت به روزهای گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است؛ افزود: حدود ۵۰ بیمار جدید با علائم قطعی کووید۱۹ طی شبانه‌روز گذشته در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند؛ اما از آنجا که متاسفانه مردم دیر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند لذا بدحال‌تر بوده و مدت زمان بستری بیماران در بیمارستان طولانی شده و در نتیجه تعداد تخت‌های بستری نیز افزایش پیدا کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ بیماری در سطح بیمارستان‌های استان در صف انتظار تخت‌های بستری و تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه یا آی سی یو نبوده و با توجه به توسعه بخش کرونایی در استان این مشکل مرتفع شده است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان گفت: متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۱۱ بیمار در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان