۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین کاهش ۵۰ درصدی حضور کارکنان در ادارات/ ۴۲۹بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند
کد خبر: ۳۴۵۶۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۵ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین خبرداد

کاهش ۵۰ درصدی حضور کارکنان در ادارات/ ۴۲۹بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: هم اکنون ۴۲۹ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ نفر با علائم قطعی کووید ۱۹ در مراکز درمانی پذیرش شدند.

کاهش ۵۰ درصدی حضور کارکنان در ادارات/ ۴۲۹بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان اظهار کرد: در ارزیابی‌های وزارت بهداشت ۴۳ شهرستان به عنوان شهرستان‌های بحرانی کرونایی معرفی شده که این شهرستان‌ها مشمول ممنوعیت در گروه‌های چهارگانه کسب و کار و فعالیت‌ها می‌شوند.

وی افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های استان قزوین در ردیف ۴۳ شهرستان بحرانی اعلامی از سوی وزارت بهداشت نیستند و در زمینه مدیریت کرونا دو اقدام محدودیت و ممنوعیت تعریف شده که ممنوعیت فعالیت‌ها فقط مشمول ۴۳ شهرستانی است که وزارت بهداشت آنها را بحرانی اعلام کرده است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان عنوان کرد: فعالیت کسب و کارها به چهار گروه تقسیم بندی شده که در جداول چهارگانه کاملا مشخص و معرفی شده‌ است و در استان قزوین در فعالیت‌ها و کسب و کارهای ردیف‌های ۳ و ۴ محدودیت‌هایی را اعمال کردیم که در ستاد کرونای استان قزوین نیز مصوب و ابلاغ شد.

پذیرش 78 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های قزوین

این مقام مسئول گفت: از امروز مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید ۵۰ درصد کارکنان خود را در طول روز به صورت نوبتی کاهش دهند؛ البته این روند نباید هیچ‌گونه خلل یا کوتاهی در رسیدگی به امور مردم و ارباب رجوع ایجاد کند و خدمات باید طبق روال گذشته و عادی ادامه داشته باشد.

حبیبی بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، مجموعه‌های سازمان آتش‌نشانی و اورژانس مشمول محدودیت مذکور نمی‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی در استان عنوان کرد: هم اکنون ۴۲۹ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ نفر با علائم قطعی کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان پذیرش شدند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان بیان کرد: ۹۸ نفر از بیماران کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متاسفانه در شبانه‌روز گذشته ۵ نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان