۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت امیدآفرین است
کد خبر: ۳۴۵۶۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۳ ساعت: ۱۵:۵۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت امیدآفرین است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدمات اقتصادی، عمرانی و زیرساختی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت موجب تقویت روح امید در جامعه می‌شود و در این ایام سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه قدر و ارزش آن را بیشتر می‌دانیم.

برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت امیدآفرین است

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(شنبه) در نشست ائمه جمعه استان قزوین که با حضور امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت در راستای توانمندسازی افراد بسیار ارزشمند و راهگشاست و راهکار بسیار خوبی برای توسعه اشتغال است.

وی تصریح کرد: خدمات اقتصادی، عمرانی و زیرساختی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت موجب تقویت روح امید در جامعه می‌شود و در این ایام سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه قدر و ارزش آن را بیشتر می‌دانیم.

امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت ارائه کرد و اظهار داشت: در استان قزوین 208 پروژه انجام شده است که 123 پروژه در حوزه توانمندسازی اقتصادی است.

وی با اشاره به پروژه‌های انجام شده و در حال انجام ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در قزوین گفت: مدرسه، مسجد، بنگاه اقتصادی و خانه عالم از پروژه‌هایی است که در استان قزوین به اتمام رسیده و یا در حال ساخت است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان