۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تامین زمین برای ساخت ۵ هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن قزوین
کد خبر: ۳۴۵۶۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۳ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد

تامین زمین برای ساخت ۵ هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در طرح اقدام ملی مسکن برای پنج هزار و ۹۶ واحد تامین زمین انجام شده است که از نظر میزان متقاضیان تایید شده و مقدار زمین تامین شده نسبت به متقاضیان، وضعیت خوبی در کشور داریم.

تامین زمین برای ساخت ۵ هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ابراهیم مبارک قدم در جلسه شورای مسکن استان که امروز(شنبه) به ریاست فرخ زاد معاون عمرانی استاندار و با حضور دیگر اعضا در سالن اجتماعات مدیریت بحران قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه استان قزوین در طرح اقدام ملی مسکن نه هزار و ۴۸۱ واحد بود که ثبت نام آن در سه مرحله انجام شده است.

وی افزود: در این سه مرحله در حدود 13 هزار نفر ثبت‌نام کردند که چهار هزار و ۵۹ نفر را خود سامانه پالایش کرد که طی مراحل مختلف مدارک آنها دریافت و پالایش شد و از این تعداد دو هزار و ۶۵ نفر تایید نهایی شده که از طریق سامانه یک هزار و ۴۴۷ نفر افتتاح حساب داشته و یک هزار و ۱۵۶ نفر هم واریز وجه داشته‌اند.

دبیر شورای مسکن استان ادامه داد: در این راستا پنج هزار و ۹۶ واحد تامین زمین انجام شده است که از نظر میزان متقاضیان تایید شده و مقدار زمین تامین شده نسبت به متقاضیان، وضعیت خوبی در کشور داریم.

وی تاکید کرد: با وجود همه اقدامات انجام شده در بخش اجرایی همچنان نیازمند این هستیم که تسریع بیشتری ایجاد شده و هماهنگی بیشتری از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی صورت گیرد.

مبارک قدم ادامه داد: حدود دو هزار واحد از این طرح‌ها را با تامین زمین در اختیار بنیاد مسکن و ستاد اجرایی قرار دادیم و برای مابقی متقاضیان تایید شده اداره کل خود ورود کرده و سازندگان واجد شرایط را دعوت به کار کرده‌ایم و فراخوان آن اطلاع رسانی عمومی شده است.

وی در پایان گفت: سابقه، توان مالی و فنی، رتبه، بومی بودن، تجهیزات و ماشین آلات، رضایت کارفرمایان قبلی و استفاده از فناوری‌های نوین از جمله معیارهای انتخاب و امتیاز دهی به پیمانکاران بوده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان