۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مشارکت بنیاد برکت در محرومیت‌زدایی با اجرای ۸ طرح روستایی در قزوین
کد خبر: ۳۴۵۶۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۳ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین درمجلس مطرح کرد

مشارکت بنیاد برکت در محرومیت‌زدایی با اجرای ۸ طرح روستایی در قزوین

نماینده مردم قزوین درمجلس گفت: امیدواریم امروز بتوانیم هشت طرح مهم را با بازدید میدانی مدیرعامل بنیاد برکت به نتیجه برسانیم؛ که عمدتا این طرح‌ها در زمینه محرومیت زدایی و بهبود زیرساخت‌های روستایی و مسکن محرومان است.

مشارکت بنیاد برکت در محرومیت‌زدایی با اجرای ۸ طرح روستایی در قزوین

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به دعوت فاطمه محمدبیگی، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس طی سفری یک روزه، امروز(شنبه) به استان قزوین سفر کرد تا ضمن بازدید میدانی از برخی طرح‌های انجام شده در مناطق محروم، بستر مشارکت بیشتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را در استان قزوین فراهم کند.

نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک در حاشیه این بازدید در شهر محمودآباد در جمع ائمه جمعه استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای ورود به مجلس به دنبال ایجاد شرایطی برای بازدید میدانی از مناطق محروم استان قزوین و حمایت از اقشار حاشیه نشین و روستایی بودیم.

فاطمه محمدبیگی در ادامه افزود: چندی پبش با رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دیداری داشتیم که در این فرصت ظرفیت‌های استان قزوین را تشریح کردم.

وی بیان کرد: طی این دیدار مسائل صنعتی استان قزوین، وضعیت کارخانه‌های نیمه تعطیل، مشکلات روستاها و همچنین محرومیت استان را تشریح کردیم، که این جلسه زمینه ای شد تا مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سفری به استان قزوین داشته باشند.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ابراز کرد: امیدواریم امروز بتوانیم هشت طرح مهم را با بازدید میدانی مدیرعامل بنیاد برکت به نتیجه برسانیم؛ که عمدتا این طرح‌ها در زمینه محرومیت زدایی، بهبود زیرساخت‌های روستایی، مسکن محرومان، ساخت مدارس روستایی، خانه عالم، کتابخانه‌های روستایی و تسهیل‌گری مشاغل روستایی است.

ارائه تسهیلات به مناطق محروم به همت بنیاد برکت

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک توجه به صنایع نیمه تعطیل را راهی برای تسهیل اشتغال خواند و گفت: امیدواریم که بتوان با استفاده از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت تسهیلاتی فراهم کنیم که خود مردم برای محرومیت‌زدایی پیشقدم شوند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه مردم ما این ظرفیت را دارند که اگر زمینه برای آنها فراهم شود خودشان در حوزه ایجاد اشتغال قدم بردارند و قفل بر درب‌های محدودیت زده و کلید گشایش اشتغال را با دستان پرتوان خودشان ساخته و جوانان و فرزندانشان را به اشتغال ترغیب خواهند کرد.

محمدبیگی تاکید کرد: قزوین جزو آخرین استان‌های بهره مند در زمینه برکات و خدمات بنیاد برکت به شمار می‌رود، امیدواریم که این سفر مقدمه ای شود تا مردم از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت خاطرات خوبی در حوزه محرومیت زدایی در اذهان خود ثبت کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همت دوستان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت شرایط به گونه ای رقم بخورد که ما شرمنده مردم نباشیم و در این اوضاع سخت اقتصادی که مسئولیت ما خدمت به مردم و راضی نگه داشتن این سرمایه‌های اجتماعی است، بتوانیم در خدمت رسانی به ملت ایران سربلند باشیم.
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان