۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تشکیل بیش از ۵۴۰۰ پرونده تخلف اقتصادی در قزوین/ با محتکرین آرد و روغن به شدت برخورد می‌شود
کد خبر: ۳۴۵۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۳ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد

تشکیل بیش از ۵۴۰۰ پرونده تخلف اقتصادی در قزوین/ با محتکرین آرد و روغن به شدت برخورد می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از رسیدگی به بیش از پنج هزار و ۴۰۰ پرونده تخلف در این اداره کل خبر داد و گفت: با محتکرین آرد و روغن که بدون مجوز قانونی اقدام به گرانفروشی و عدم عرضه کالا می‌کنند با اشد مجازات برخورد قانونی می‌شود.

تشکیل بیش از ۵۴۰۰ پرونده تخلف اقتصادی در قزوین/  با محتکرین آرد و روغن به شدت برخورد می‌شود

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز به بیش از چهار هزار و 539 پرونده تخلف کالا و خدمات در استان قزوین رسیدگی شده و در همین راستا و پس از بررسی پرونده متخلفین، 434 میلیارد و 450 میلیون ریال برای متخلفین حکم صادر شده است.

وی تصریح کرد: چهار هزار و 539 مورد از این پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات و 453 پرونده نیز مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است؛ همچنین 443 پرونده نیز در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل و به آن رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: بیشترین تخلفات، مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارایه فاکتور کم فروشی بوده است و متوسط زمان رسدگی به پرونده‌ها در کل چهار روز است که در این خصوص رتبه برتر کشوری را کسب کردیم.

محمدی در ادامه به محتکرین کالاهای اساسی هشدار داد و گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی همراه با دستگاه‌های کارشناسی نظارت کننده اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک سیار کرده است.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: در مرحله اول با محتکرین آرد و روغن که بدون مجوز قانونی اقدام به گرانفروشی و عدم عرضه کالا می‌کنند با اشد مجازات و در کمترین زمان ممکن برخورد قانونی می‌شود و گشت‌های مشترک تا بازگشت آرامش به بازار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان