۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اعمال محدودیت‌های کرونایی در قزوین برای چهارمین هفته متوالی
کد خبر: ۳۴۵۶۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۳ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان اعلام کرد

اعمال محدودیت‌های کرونایی در قزوین برای چهارمین هفته متوالی

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: به دلیل ادامه وضعیت قرمز کرونایی در کل استان، برای چهارمین هفته محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های کرونایی در قزوین برای چهارمین هفته متوالی

سیدحسین بی‌نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های رانندگی و آموزشگاه‌های آزاد و غیردولتی با توجه به محدودیت‌های کرونایی کماکان تعطیل هستند و آموزش‌های آن‌ها به صورت مجازی بوده و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری افراد وجود ندارد.

وی افزود: در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسئولان واحدهای آموزشی در مدارس، معلمان مدارس و مربیان آموزشگاه‌ها می‌توانند نسبت به تدریس و ارائه آموزش به دانش‌آموزان و افراد از منزل اقدام  کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان عنوان کرد: تمامی تجمعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مجامع عمومی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع است و تالارهای پذیرایی با۳۰درصد ظرفیت، تهویه مناسب و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند اقدام به فعالیت‌ کنند، ضمن اینکه صندلی‌های مازاد بر ۳۰ درصد نیز از محل تالار جمع‌آوری شده و وارد انبار شود.

ساعات کار بانک‌های استان طبق روال گذشته است

وی تصریح کرد: استخرهای سرپوشیده شنا کماکان غیرفعال بوده و فعالیت تمام سالن‌های بدن‌سازی و باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ مترمربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع است.

بی‌نیاز بیان کرد: فعالیت رستوران‌ها و فست فودها به صورت ارائه خدمات بیرون بَر به مشتریان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است. آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل آرایشگاه با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات بلامانع است.

این مقام مسئول ابراز کرد: فعالیت قهوه خانه‌ها، کافه‌ها و چایخانه‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی بلامانع است و آرامستان‌های استان فقط در مراسم تدفین اموات برای بستگان درجه یک حداکثر تا ۲۰ نفر باز هستند و روزهای پنج شنبه و جمعه هفته آتی نیز تعطیل بوده و پذیرای عموم نخواهند بود.

وی در ادامه گفت: ساعات کار بانک‌های استان طبق روال گذشته و مطابق مقررات بوده و جلسات اداری ضروری در سطح دستگاه‌های استان نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر و به مدت یک ساعت تشکیل شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان در پایان گفت: نظارت بر حُسن اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان برعهده فرمانداران و بخشداران مناطق است که به صورت مرتب گزارش بازدیدها را به کمیته امنیتی و انتظامی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گزارش دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان