۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کلنگ احداث ۹۲ واحد مسکونی در بوئین زهرا به زمین زده شد
کد خبر: ۳۴۵۵۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

کلنگ احداث ۹۲ واحد مسکونی در بوئین زهرا به زمین زده شد

کلنگ احداث ۹۲ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بوئین زهرا بر زمین زده شد.

کلنگ احداث ۹۲ واحد مسکونی در  بوئین زهرا به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، کلنگ احداث ۹۲ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین بر زمین زده شد.

مجید فرجی پور در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هم اکنون ۲۳ قطعه در غرب شهر بوئین زهرا برای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: جهت تامین اراضی شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر برای شهر بوئین زهرا در فاز یک ۱۲۳ قطعه در غرب شهر در اراضی موسوم به اراضی کارمندان تامین شده و در اختیار بنیاد مسکن قرار داده شده است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان این مطلب که امروز مراسم کلنگ زنی ۹۲ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بوئین زهرا انجام شد؛ عنوان کرد: حدود ۷۰۰ نفر متقاضی در شهرستان بوئین زهرا در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام و ۳۰۰ نفر از آنها افتتاح حساب کرده‌اند که از این تعداد ۷۴ نفر نیز وجه اولیه خود را کامل واریز کردند. 

وی در پایان گفت: در شهرستان بوئین زهرا ساختمان‌های طرح اقدام ملی به صورت چهار طبقه روی پیلوت ساخته خواهد شد که طرح آن مصوب شده و در حال اخذ پروانه است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان