۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین درگذشت
کد خبر: ۳۴۵۵۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

پس از سال‌ها مجاهدت در راه انقلاب؛

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین درگذشت

صفت الله صالحی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی و از شخصیت‌های مبارز انقلابی، پس از سال‌ها مجاهدت در راه انقلاب، شب گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین درگذشت

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ صفت الله صالحی، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی و از شخصیت‌های مبارز انقلابی، شب گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

صفت الله صالحی از چهره‌های مبارز انقلابی بود که پس از انقلاب اسلامی، فعالیت سیاسی را در حزب جمهوری اسلامی و جمعیت مؤتلفه اسلامی آغاز کرد. این شخصیت سیاسی و انقلابی در سال‌های دفاع مقدس نیز نقش مؤثری در سازماندهی و اعزام نیروها به جبهه جنگ داشت.

عضویت در هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان قزوین، مدیریت روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، سرپرستی تیم‌های ورزشی از جمله تیم والیبال آبگینه قزوین و قهرمانی این تیم در لیگ کشور در سال 72، سرپرستی تیم والیبال پردیس متحد و دبیری هیئت والیبال استان نیز در کارنامه صفت‌الله صالحی دیده می‌شود.

وی همچنین در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، جانشین ستاد سیدمصطفی آقا میرسلیم را برعهده داشت و یکی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین بود.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان

آیت‌الله عابدینی نیز در پیامی درگذشت مجاهد انقلابی حاج صفت‌الله صالحی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت مجاهد فی سبیل الله مرحوم مغفور حاج صفت الله صالحی را که از سابقون صدّیق انقلاب و از فعالان عرصه سیاست و فرهنگ استان قزوین بودند به خانواده محترم ایشان و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض می‌کنم.

منش مخلصانه و حسن خلق آن مرحوم در فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی استان قزوین مثال زدنی بود.

از خدای متعال برای آن فقید سعيد، رحمت و رضوان الهی و حشر با ائمه اطهار علیهم السلام و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین

پیام تسلیت استاندار

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین نیز طی پیامی درگذشت حاج صفت الله صالحی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار بدین شرح است:

خبر درگذشت جناب آقای حاج صفت الله صالحی، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان و عضو شورای مرکزی ائتلاف پیروان ولایت قزوین موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

اینجانب ضایعه فقدان این چهره خدوم و انقلابی را به خانواده گرامی، مجموعه همکاران ایشان در حزب موُتلفه اسلامی، همچنین دوستان و فعالان سیاسی استان تسلیت عرض می نمایم، از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر جزیل برای خانواده محترم ایشان مسئلت دارم.

هدایت الله جمالی پور

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان