۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برخورد قانونی با سودجویان بازار گوشت قرمز در قزوین
کد خبر: ۳۴۵۵۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین هشدار داد

برخورد قانونی با سودجویان بازار گوشت قرمز در قزوین

استاندار قزوین با بیان اینکه با سودجویان بازار گوشت به شدت برخورد می‌کنیم؛ گفت: در حوزه جلوگیری از افزایش قیمت مرغ و گوشت و با توجه به تولید مناسب این نوع فرآورده‌ها در سطح استان، از امروز تا ثبات نهایی قیمت این اقلام، خروج آنها از استان ممنوع خواهد بود.

برخورد قانونی با سودجویان بازار گوشت قرمز در قزوین
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: برای کنترل قیمت‌ها، کمیته‌ای متشکل از سازمان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و استانداری برگزار شود و بعد از تصویب نهایی برخی اقلام از جمله مرغ و گوشت، احدی حق گران فروختن آن کالاها را نخواهد داشت و در صورت مشاهده نیز به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در حوزه کالاهای اساسی به هیچ عنوان نباید کوتاهی از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت بگیرد، افزود: وجود قیمت‌های متناقض کالاها در بازار به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با برنامه‌ریزی و مدیریت بر روند چنین مسایلی نظارت به عمل آورد.
 
استاندار قزوین یادآور شد: در حوزه جلوگیری از افزایش قیمت مرغ و گوشت در سطح استان و با توجه به تولید مناسب این نوع فرآورده‌ها در سطح استان، از امروز تا ثبات نهایی قیمت این اقلام، خروج آنها از استان ممنوع خواهد بود و در صورت اشباع بازار، تولید کنندگان می‌توانند اقدام به این کار کنند.
 
جمالی‌پور در پایان از مدیران دستگاه‌های ذیربط خواست تا نسبت به رفع مسائل و مشکلات برخی اقلام از جمله گاز مایع، روغن و توزیع مناسب آنها در سطح استان اقدام فوری به عمل آورند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان