۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استیضاح رئیس‌جمهور در شرایط فعلی به مصلحت نیست/ دولت باید پاسخگوی مشکلات و کمبودها باشد
کد خبر: ۳۴۵۵۶۱ نویسنده: رجب رحمانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۳۰ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

استیضاح رئیس‌جمهور در شرایط فعلی به مصلحت نیست/ دولت باید پاسخگوی مشکلات و کمبودها باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در شرایط کنونی صحبت از استیضاح به مصلحت نیست؛ هر چند که در خیلی از مواقع دولت کارآمدی نشان نداده و به نوعی باید جوابگوی مشکلات، کمبودها و کاستی‌ها در کشور باشد.

استیضاح رئیس‌جمهور در شرایط فعلی به مصلحت نیست/ دولت باید پاسخگوی مشکلات و کمبودها باشد

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره طرح استیضاح رئیس جمهور در مجلس اظهار کرد: در شرایط فعلی که چند ماه بیشتر از عمر دولت نمانده است استیضاح اصلاً به صلاح کشور نیست و باید آن چیزی را که به مصلحت نظام است، انجام داد.

وی افزود: اکنون صحبت از استیضاح به مصلحت نیست؛ هر چند که در خیلی از مواقع دولت کارآمدی نشان نداده و به نوعی باید جوابگوی مشکلات، کمبودها و کاستی‌ها در کشور باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس تصریح کرد: البته این درست است که هم اکنون مردم در بدترین اوضاع اقتصادی و معیشتی هستند؛ اما در شرایط فعلی با وجود تحریم‌های اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام علیه کشور، با توجه به فرمایشات داعیانه و حکیمانه مقام عظمای ولایت، تنها با کار و تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه نمایندگان مجلس و دولتمردان آن هم در سایه اتحاد و همدلی می‌توان کشور را مدیریت و اداره کرد.

وی بیان کرد: با توجه به همه جوانب و فشارهای اقتصادی، تورم و گرانی‌های اخیر و نوسانات ارزی، در این بازه زمانی که چند ماه بیشتر به پایان دولت باقی نمانده است باید با درایت در راستای اداره کشور و حل مشکلات حرکت کرد.

دولت فرصت باقی مانده را مغتنم شمارد

این مقام مسئول ادامه داد: صلاح نیست که مجلس در ماه‌‌های پایانی عمر دولت و چند ماه مانده به انتخابات، رئیس‌جمهور را استیضاح کند؛ هر چند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان از ابزار دیگری برای سوال و یا انتقاد از دولتمردان استفاده کرد.

وی تصریح کرد: مجلس باید از ابزارهای دیگری در راستای کمک به وضعیت موجود و بهبود معیشت مردم و کاهش فشار اقتصادی استفاده کند؛ تا این دوران باقی مانده از عمر دولت سپری شود و با روی کار آمدن دولتی قوی، اصولگرا، انقلابی و جهادی کشور را به سمت ثبات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم سوق داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ابراز کرد: نکته مهم دیگر این است که دولت باید این زمان اندک باقی‌مانده را یک فرصت دانسته و اقدام جدی جهت بهبود اوضاع اقتصادی و دغدغه معیشتی مردم به عمل آورد و مجلس هم باید اهتمام و تلاش خود را به کار بگیرد تا شأن نظارتی خود را نسبت به اقدامات دولتمردان حفظ کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس در پایان گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم که دشمن تلاش می‌کند هر روز برای کشور مشکلات جدیدی ایجاد کند، دولت باید تلاش کرده و نمایندگان مجلس ضرورت هرچه بیشتر پرداختن به اولویت‌های کشور و حل مشکلات مردم را باید مورد تاکید قرار دهند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان