۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین کرونا در قزوین ۱۱ قربانی دیگر گرفت/ برای کنترل بیماری تاکید می‌کنیم همه ماسک بزنند
کد خبر: ۳۴۵۵۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۹ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان:

کرونا در قزوین ۱۱ قربانی دیگر گرفت/ برای کنترل بیماری تاکید می‌کنیم همه ماسک بزنند

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان از فوت ۱۱ بیمار کرونایی در قزوین خبر داد و گفت: آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها به ۴۰۰ نفر رسیده است.

کرونا در قزوین ۱۱ قربانی دیگر گرفت/ برای کنترل بیماری تاکید می‌کنیم همه ماسک بزنند

علی اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته ۱۱ خانواده قزوینی به دلیل فوت یکی از عزیزان خود در اثر ابتلا به کرونا داغدار شدند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته ۵۶ بیمار جدید با علائم قطعی کرونا در مراکز درمانی قزوین بستری شدند و جمع آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها به ۴۰۰ نفر رسیده است.

این مقام مسئول بیان کرد: مشکل اساسی که این روزها با آن مواجه هستیم این است که آمار بیماران بستری و نیازمند به حمایت‌های تنفسی افزایش یافته است؛ لذا دچار کمبود دستگاه‌های کمک تنفسی شدیم.

کرمی در پایان عنوان کرد: ظرفیت بخش‌های ویژه استان تکمیل است و درصدد افزودن ظرفیت این بخش هستیم که تا تجهیزات از تهران وارد شود زمان می‌برد؛ بنابراین از مردم تقاضا داریم که شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و همگی از ماسک استفاده کنند تا ما دچار بحران‌های اساسی در استان نشویم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان