۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بستری بیش از ۴۰۰بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ ۲قزوینی طی ۲۴ ساعت گذشته فوت شدند
کد خبر: ۳۴۵۵۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۷ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد

بستری بیش از ۴۰۰بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ ۲قزوینی طی ۲۴ ساعت گذشته فوت شدند

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان قزون گفت: بالغ بر ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند و متاسفانه طی شبانه روز گذشته دو بیمار بر اثر ابتلا به بیماری فوت کردند.

بستری بیش از ۴۰۰بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ ۲قزوینی طی ۲۴ ساعت گذشته فوت شدند

علی اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته با افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان مواجه بودیم به طوری که بالغ بر ۴۰۰ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی افزود: به منظور تامین تخت‌های لازم جهت بستری بیماران کووید۱۹ مجبور شدیم از ظرفیت تخت بیماران غیرکرونایی کاسته و به تخت‌های بیماران کرونایی اضافه کنیم.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته دو بیمار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند و بیش از ۵۰ بیمار جدید با علائم قطعی کرونا در مراکز درمانی قزوین بستری شدند.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای پیشگیری از شیوع کرونا عنوان کرد: اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان اقدام مناسبی است که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زودی شاهد کاهش آمار بیماران باشیم.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: سیستم درمانی استان همواره تخت‌های لازم برای بستری بیماران کرونایی را فراهم خواهد کرد؛ اما این امر به بهای کاهش تخت‌های بخش‌هایی همچون بخش قلبی، کلیوی و اعصاب است و بدین ترتیب تخت‌های کمتری به این بخش‌ها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان