۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پویش "جاماندگان اربعین" در قزوین راه‌اندازی شد/ خدمت‌رسانی دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق محروم
کد خبر: ۳۴۵۲۶۲ نویسنده: بهمن حیدری تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۱۵ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان:

پویش "جاماندگان اربعین" در قزوین راه‌اندازی شد/ خدمت‌رسانی دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق محروم

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشجویان جهادگر بسیجی قزوین در پویش جاماندگان اربعین در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی به مردم استان خدمت رسانی خواهند کرد.

پویش "جاماندگان اربعین" در قزوین راه‌اندازی شد/ خدمت‌رسانی دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق محروم

بهمن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: بسیج دانشجویی استان قزوین با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان اقدام به راه‌اندازی پویش جاماندگان اربعین با هدف خدمت رسانی در استان قزوین کرد.

وی افزود: دانشجویان جهادگر بسیجی در پویش جاماندگان اربعین در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی به مردم استان خدمت رسانی خواهند کرد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: پویش جاماندگان اربعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 15 تا 18 مهرماه با حضور گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به حضور در این پویش برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با بسیج دانشجویی استان قزوین ارتباط بگیرند.

وی عنوان کرد: دانشجویان بسیجی استان فعالیت بسیار زیادی را طی چند سال اخیر در استان بر عهده‌ گرفته و تأثیرات فراوانی نیز از خود به یادگار گذاشته‌اند.

این مقام مسئول ابراز کرد: دانشجویان بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی با الگو گرفتن از اخلاق و رفتار حسنه شهدای گرانقدر و پیروی از آنان با از خودگذشتگی و ایثار در مسیر سازندگی استان تلاش می‌کنند و این امر بیانگر مقیاس کوچکی از ایثار و از جان گذشتگی شهدا در حفظ و دفاع از دین و کشور است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: اردوهای جهادی بزرگ‌ترین دانشگاه تجربه در کشور است و باید قدر آن را بدانیم و آثار و برکاتی که اردوهای جهادی برای دانشجویان شرکت کننده در این اردوها دارند بی‌شمار است.

وی در ادامه عنوان کرد: می توان علاوه بر عمران و آبادانی و ترویج روحیه نشاط و امید و کار برای مردم مناطق و تقویت امید به زندگی روستایی، به سودمندی از فضاهای خاص معنوی در محل برگزاری این اردوها در جهت خودسازی، تقویت روحیه بسیجی و با هم بودن در کارهای تیمی و اجرایی و رشد در فضای دانشگاهی در راستای خدمت به مردم، آشنایی با فرهنگ و روحیه مردم مناطق مختلف و کسب تجربیات اشاره کرد.

حیدری با اشاره به راه‌اندازی پویش جاماندگان اربعین تأکید کرد: دانشجویان جهادگر بسیجی در پویش جاماندگان اربعین در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به مردم استان خدمت رسانی خواهند کرد؛ در این راستا دانشجویان جهادگر بسیجی از امروز به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین در چهار نقطه از استان قزوین مستقر شده و به خدمت‌رسانی مشغول خواهند شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: گروه‌ جهادی ثامن الائمه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در روستای طزرکش از توابع کوهین مستقر می‌شوند و با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان اقدام به مرمت و دیوارکشی مدرسه این روستا خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: گروه‌های جهادی شکوفه سیب بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، خواهران گروه‌ جهادی ثامن الائمه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، گروه جهادی بنت الهدا، گروه جهادی آیه و گروه جهادی مائده با مشارکت موکب حضرت رقیه(س) از امروز در محله باغ نشاط و محله بهار شهر قزوین به ارائه خدمات در بخش‌های بهداشتی، ویزیت رایگان، مامائی، روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره حقوقی، آموزشی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان