۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آمار بیماران کرونایی در قزوین به ۳۲۵ نفر رسید/ افراد بالای ۶۰ سال در صدر بستری‌ها
کد خبر: ۳۴۵۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۱۲ ساعت: ۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان:

آمار بیماران کرونایی در قزوین به ۳۲۵ نفر رسید/ افراد بالای ۶۰ سال در صدر بستری‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: آمار بستریهای کرونا به ۳۲۵نفر رسیده که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

آمار بیماران کرونایی در قزوین به ۳۲۵ نفر رسید/ افراد بالای ۶۰ سال در صدر بستری‌ها

علی‌اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران کووید۱۹ نسبت به روزهای قبل رشد داشته است؛ به طوریکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار جدید با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند.

وی افزود: آمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان به ۳۲۵ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۳۵ بیمار بدحال کرونایی دیگر نیز به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون ۶ بیمار بدحال دیگر، منتظر خالی شدن تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی در پایان عنوان کرد: ابتلا به کرونا در همه گروه‌های سنی مشاهده می‌شود اما افرادی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا بخش آی سی یو دارند معمولا دارای سن بالاتری هستند؛ به طوریکه بیشترین آمار بستری در استان قزوین مربوط به رده سن بالای ۶۰ سال بوده است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان