۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳۱۸ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند/ فوت ۴بیمار در شبانه‌روز گذشته
کد خبر: ۳۴۵۱۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۱۰ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

۳۱۸ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند/ فوت ۴بیمار در شبانه‌روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و مجموع بیماران در سطح استان به ۳۱۸ نفر رسید.

۳۱۸ بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند/ فوت ۴بیمار در شبانه‌روز گذشته

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در استان قزوین اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد استانی کرونا باید دستگاه‌ها نظارت ویژه‌ای بر عملکرد زیرمجموعه خود داشته باشند و به صورت هفتگی شرایط حوزه فعالیت خودش را اعلام کنند اما متاسفانه این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

وی افزود: کل نیروی بهداشت محیط دانشگاه که اصلا جزو وظایف و تکالیف ذاتی آنها بحث نظارت بر اماکن غیر موادغذایی نبوده، اما طی این ماه‌ها تمام تلاش خود را کرده و حتی در بعضی از بانک‌ها منجر به تعطیلی و پلمب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: دستگاه‌های متولی باید بیشترین رعایت را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند؛ چراکه اقتصاد و سلامت مردم در این روزها در خطر است.

۸۷ بیمار در وضعیت حاد تنفسی هستند

وی عنوان کرد: استاندار قزوین و جانشین ستاد استانی کرونا قطعاً در طی این هفته تصمیمات بسیار جدی‌تری با توجه به وضعیت استان در ستاد استانی کرونا خواهند گرفت و بنده نیز به عنوان متولی این امر قطعا این خواسته را دارم که برخورد قانونی توسط خود دستگاه‌ها با زیرمجموعه متخلف صورت بگیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: دو بانک در شهرستان‌های تابعه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های ویژه پلمپ شدند؛ البته هدف اصلی ما این است که خدمات رسانی به مردم دچار وقفه نشود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و مجموع بیماران در سطح استان به ۳۱۸ نفر رسید.

نامدار در پایان گفت: متأسفانه ۸۷ بیمار در وضعیت حاد بیماری بوده و از این تعداد ۳۳ نفر به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند؛ همچنین در شبانه‌روز گذشته چهار بیمار در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان