۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رسانه‌های دشمن با تبلیغات گسترده به‌دنبال بزرگنمایی مشکلات هستند/ جوان‌گرایی در ساختار حاکمیتی کشور دیده شود
کد خبر: ۳۴۵۱۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۹ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه استان قزوین:

رسانه‌های دشمن با تبلیغات گسترده به‌دنبال بزرگنمایی مشکلات هستند/ جوان‌گرایی در ساختار حاکمیتی کشور دیده شود

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: رسانه‌های دشمن با تبلیغات گسترده بدنبال بزرگ نمایی مشکلات کشور هستند تا مردم نسبت به نظام ناامید شوند.

رسانه‌های دشمن با تبلیغات گسترده به‌دنبال بزرگنمایی مشکلات هستند/ جوان‌گرایی در ساختار حاکمیتی کشور دیده شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ سرهنگ علی کوچک‌خانی امروز(چهارشنبه) در کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی با رویکرد مسئله محوری که در بسیج دانشجویی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی، تاریخی پرافتخار و دارای یک آینده روشن و پویاست.

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: رسانه‌های دشمن با تبلیغات گسترده بدنبال بزرگ نمایی مشکلات کشور هستند تا مردم نسبت به نظام ناامید شوند؛ لذا وظیفه ما و دانشجویان بسیجی شکستن این حصار تبلیغاتی دشمن و امیدآفرینی است و باید دستاوردهای نظام را بازگو نماییم.

کوچک‌خانی تصریح کرد: منافقین در حالی به سیاه نمایی از شرایط کشور می‌پردازند که در برابر، کوچکترین اتفاق مثبت در غرب آن را با افتخار منتشر می‌کنند تا نگاه جامعه را به شرایط داخلی منفی کنند.

وی در ادامه گفت: منافقین با تحریف واقعیات بدنبال وابسته سازی کشور از همه جهات به غرب هستند، اما باید واقعیت‌های غرب را به جامعه نشان داد، امروز غرب با بحران‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند که هیچ یک از آنها در رسانه‌های غربی باوران انعکاس پیدا نمی‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: برای گسترش ارزش‌های دینی باید هزینه داد و عاشورایی عمل کرد و برای حل مشکلات تنها نباید به شعار اکتفا کرد بلکه اقدام عملی لازم است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت موضوع جوان‌گرایی در ساختار حاکمیتی کشور گفت: جوان‌گرایی هم باید در مدیران صورت گیرد و هم نیاز است در ساختارها و قوانین شکل گیرد تا پیشرفت‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان