۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بسیج دانشجویی در رشد و کادرسازی مدیران انقلابی نقش مهمی دارد
کد خبر: ۳۴۵۱۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۹ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی:

بسیج دانشجویی در رشد و کادرسازی مدیران انقلابی نقش مهمی دارد

مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان، تصمیم سازان امروز و تصمیم‌گیران فردا خواهند بود و همین اهمیت بسیج دانشجویی را در رشد و کادرسازی مدیران حزب‌اللهی و انقلابی نشان می‌دهد.

بسیج دانشجویی در رشد و کادرسازی مدیران  انقلابی نقش مهمی دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی امروز(چهارشنبه) با رویکرد مسئله محوری با حضور مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی، فرماندهان، اعضای شورای بسیج دانشجویی و هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی استان قزوین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

محمدحسین علی پور در این جلسه اظهار کرد: روزانه بیش از ۷۰۰ پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در کشور دفاع می‌شود؛ اما چه میزان از این پایان نامه‌ها در جهت حل مسائل کشور است؛ دانشجویان بسیجی باید به دنبال حل مسائل اصلی جامعه باشند.

وی افزود: یکی از اقدامات اصلی و خوب بسیج دانشجویی تشکیل هسته‌های مسئله محور است که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی در تربیت نیروهای متخصص جوان انقلابی گفت: بسیج دانشجویی یک مخزن بسیار مستعد جهت معرفی نیروهای انقلابی به دستگاه‌ها است و همین باعث شده تا دستگاه‌ها جهت جذب نیروی جوان متخصص و انقلابی بیشترین مراجعه را به بسیج دانشجویی داشته باشند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره عنوان کرده‌اند که باید دولت اسلامی تشکیل شود این را باید بدانیم که دولت اسلامی به معنی قوه مجریه نیست؛ بلکه به معنای کارگزاران نظام است که بخش‌های مختلف مدیریت کشور را شامل می‌شود.

وی در پایان گفت: دانشجویان تصمیم سازان امروز هستند که در آینده تصمیم‌گیران فردا خواهند بود و همین اهمیت بسیج دانشجویی را در رشد و کادرسازی مدیران حزب‌اللهی و انقلابی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان