۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین حضور نفوذی‌ها در بدنه مدیریتی کشور، مشکل‌ساز شده است/ مجلس از وزرای ناکارآمد مطالبه‌گری کند
کد خبر: ۳۴۵۱۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۸ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

حضور نفوذی‌ها در بدنه مدیریتی کشور، مشکل‌ساز شده است/ مجلس از وزرای ناکارآمد مطالبه‌گری کند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور گفت: در پی بروز مشکلات و نارضایتی جامعه از شرایط موجود، مجلس باید وزرای ضعیف را استیضاح می‌کرد و از آن‌ها پاسخ می‌خواست که متاسفانه اینگونه نشد.

حضور نفوذی‌ها در بدنه مدیریتی کشور، مشکل‌ساز شده است/ مجلس از وزرای ناکارآمد مطالبه‌گری کند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه استان قزوین که به همت بسیج رسانه صبح امروز(سه شنبه) در این سازمان برگزار شد، با اشاره به رسالت پیامبر اسلام در آگاه‌سازی بشریت اظهار کرد: عمده وظیفه بسیج رسانه آگاهی به مردم است؛ رسانه‌ها باید در هر موقعیتی از جامعه روشنگری کنند که به ویژه در ایام انتخابات نیز این تکلیف را جدی‌تر بگیرند.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری اگر به مردم آگاهی داده می‌شد نتیجه شرایطی نبود که امروز شاهد هستیم، اما متاسفانه مسائل به خوبی برای مردم تبیین نشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان تصریح کرد: همه ما باتوجه به شرایط کنونی کشور مکلف هستیم تا مواضع انقلاب و جمهوری اسلامی را به خوبی برای مردم تبیین کنیم، به خصوص تبیین مواضع رهبری و نظام از مسائل مهم امروز است چراکه دشمن از هر فرصتی برای شبهه‌افکنی و ضربه به نظام استفاده می‌کند.

اسلامی در ادامه تاکید کرد: همه ما امروز در هر جایگاهی در قبال آرمان‌های انقلاب و نظام مکلف هستیم، اکنون فضای سختی به وجود آمده است که باید آگاه و هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: همه ما به نوعی تکلیف خودمان را داریم و نباید در برخی مسائل که دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند نیز از جایگاه رهبری هزینه شود چراکه اگر مسئولین به درستی وظایف خود را انجام دهند، هیچ‌گاه چنین مشکلاتی ایجاد نخواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور گفت: در پی بروز مشکلات و نارضایتی جامعه از شرایط موجود، مجلس باید وزاری ضعیف را استیضاح می‌کرد و از آن‌ها پاسخ می‌خواست که متاسفانه اینگونه نشد.

اسلامی ابراز کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری نسبت به آینده نظام و کشور امیدوار هستند، ما هم امیدواریم که اوضاع بهتر شود و قطعا با تلاش و صبر به اهداف والای انقلاب خواهیم رسید.

وی درباره عوامل موثر در مشکلات اقتصادی کشور گفت: در ایجاد شرایط سخت در مسائل اقتصادی کشور نیز سه عامل مهم موثر بوده است که اول مسئله تحریم‌ها را نمی‌شود نادیده گرفت به طوری که امروز انتقال کالا به وسیله کشتی در شرایط سختی انجام می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: عامل بعدی ناکارآمدی برخی مدیران است که در پی تصمیمات نادرست و عملکرد ضعیفی که داشتند، شرایط کشور را به این وضع دچار کردند لذا در انتخاب مدیران باید دقت کرد.

اسلامی تاکید کرد: عامل سوم مشکلات کشور نفوذی‌ها هستند به طوری که عامل شهادت امام حسین(ع) همین نفوذی‌ها بودند و کمی که جلوتر می‌آییم نیز می‌بینیم که شخصیت‌های بسیاری بعد از انقلاب اسلامی از جمله شهید رجایی و شهید بهشتی توسط نفوذی‌ها به شهادت رسیدند؛ لذا این مسئله امروز در بدنه کشور بسیار مشکل‌ساز شده است‌.

وی در پایان عنوان کرد: امروز اگر یک فرد می‌خواهد به عنوان کارمند ساده در اداره‌ای مشغول به کار شود، کارشکنی‌های زیادی برای آن ایجاد می‌کنند اما در مقابل می‌بینیم که افرادی را در بدنه مسئولین ما وارد می‌کنند که هیچ تحقیقی درباره سابقه او انجام نشده و در نهایت همین افراد در نظام اخلال ایجاد می‌کنند که درواقع از عوامل نفوذ هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان