۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ردپای جریان تحریف در دفاع مقدس/ زنگ خطری که رهبری به صدا درآورد!
کد خبر: ۳۴۵۰۸۵ نویسنده: محسن دین شعاری تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۷ ساعت: ۸:۴۶ ↗ لینک کوتاه

به بهانه ۴۰ سالگی انقلاب؛

ردپای جریان تحریف در دفاع مقدس/ زنگ خطری که رهبری به صدا درآورد!

خط تحریف انقلاب اسلامی که از همان ابتدای طلیعه فجر انقلاب اسلامی دست به تحریف ریشه‌ها و حقایق آن زد، در تحریف دفاع مقدس که از برکات انقلاب اسلامی بود، بازننشست و سعی کرد مطالبی را به اذهان عمومی القاء کند که با کمی تأمل می‌توان آن را رد کرد.

ردپای جریان تحریف در دفاع مقدس/ زنگ خطری که رهبری به صدا درآورد!

صبح قزوین؛_____محسن دین شعاری.

استاد شهید مرتضی مطهری(ره) در بخشی از آثار خود و در سخنرانی‌هایی که با موضوع تحریفات در واقعه تاریخی کربلا دارد، در تعریف کلمه "تحریف"، آن را به معنای متمایل کردن یک چیز از مسیر و وضع اصلی که داشته است یا باید داشته باشد، می‌داند.

به عبارت دیگر، تحریف نوعی تبدیل و تغییر است؛ بدین معنا که اگر کسی کاری بکند که یک نامه‌ای، شعری و یا عبارتی، آن مقصودی را که می‌خواهد بفهماند، به مخاطب خود منتقل نکرده و مقصود دیگری را انتقال دهد، تحریف اتفاق افتاده است.

تحریف زمانی اتفاق می‌افتد که مخالفان یک حقیقت روشن و واضح، به دلیل آنکه نتوانسته‌اند در میدان نبرد با آن حقیقت پیروز شوند و آن حقیقت را از بین ببرند، چون منافع خود را در خطر می‌بینند، دست به اقداماتی می‌زنند تا مفاهیم و پیام‌هایی که از ناحیه آن حقیقت به مردم منتقل می‌شود، دستخوش تغییر شود. به نوعی که معنای واقعی آن حقیقت دچار تغییری فاحش شود.

درواقع اگر بیشتر دراین‌باره اندیشیده شود، این نتیجه به دست می‌آید که مخالفان حقیقت از روی عجز و ناتوانی و حقارت و خفّت در مقابل عظمت یک حقیقت، برای از میان بردن آن به مانند موریانه‌ای اقدام به جویدن پایه‌های آن حقیقت می‌کنند و در نهایت با وارونه نشان دادن آن به مردم زمینه‌های فراموشی و کوچک انگاری و از بین بردن آن را فراهم می‌کنند.

تنها راه مقابله با تحریف حقایق، روشنگری و شفاف سازی و بیان واقعیات و تکرار همیشگی حقیقت است تا با فراموشی و غفلت، تحریف میدان برای مقابله موذیانه با حقایق پیدا نکند.

امروز ملت قهرمان ایران اسلامی درحالی چهل سالگی دفاع مقدس پرافتخار را پشت سر می‌گذارد که از همان ابتدای پایان جنگ، جریانی در کشور به بهانه اینکه دیگر جنگ تمام شده و می‌بایست وارد سازندگی شویم و خرابی‌های ناشی از جنگ را از میان ببریم، کم کم زمینه‌های غفلت و فراموشی روزهای حماسه را پدید آورد.

خط تحریف انقلاب اسلامی که از همان ابتدای طلیعه فجر انقلاب اسلامی دست به تحریف ریشه‌ها و حقایق آن زد، در تحریف دفاع مقدس که از برکات انقلاب اسلامی بود، بازننشست و سعی کرد مطالبی را به اذهان عمومی القاء کند که با کمی تأمل می‌توان آن را رد کرد.

خط تحریف که توسط دشمن ایران اسلامی تبلیغ می‌شود، از همان ابتدا سعی می‌کرد بگوید: آنهایی که انقلاب کردند، جوانان تربیت یافته سلسله پهلوی بودند! این سخن ناپخته و ناشیانه حاکی از آن است که دشمن در مقابل عظمت انقلاب برخاسته از دین احساس حقارت کرده است و درمقام شکست، سعی می‌کند ریشه‌های این تحول بنیادین را از جای برکَنَد.

جریان تحریف ذره‎ای اعتقاد به ایثار و شهادت و پایداری ندارد

اما از آنجایی که خداوند دشمنان دینش را از جرگه‌ی احمق‌ها قرار داده و احمق کسی است که نمی‌تواند در تشخیص حق و باطل به درستی عمل نماید، بایستی گفت انقلاب به معنای تحول و دگرگونی است و کسانی که ریشه قرن‌ها استبداد و دیکتاتوری و تجاوز به یک ملت را برای همیشه خشکاندند، تابع شخصیتی بودند که رابطه‌اش را نه با قدرت‌های غرب و شرق آن روز بلکه با صاحب حقیقی عالم یعنی حضرت حق تعالی مستحکم ساخته و خداوند به سبب صداقت و ایمان راسخش، نفوذ کلام و ابهتی به وی عطا کرد که هیچ قدرتی در مقابل او یارای ایستادن نداشت.

حضرت روح الله(ره) با دم مسیحایی خویش چنان طوفانی به پا کرد و دل‌های جوانان غرق شده و گرفتار در فساد و ظلم و ستم فاسدین زمانه را به سوی خداوند متوجه ساخت که در اثر آن انقلاب و دگرگونی درونی در دل‌ها رخ داد و زمینه قیام را پدید آورد وگرنه هر فرد منصف و اندیشمندی به خوبی می‌داند که انقلاب و تحول در یک جامعه به زور و بازو و قدرت بدنی نیست! اگرنه با این استدلال می‌بایست برای انقلاب در یک کشور از غول‌های بی شاخ و دمی استفاده کرد که در قالب آدمی چنین اندامی برای خود ساخته‌اند!

این دست حرف‌های نخ نما و پوسیده که از نظر استدلالی هیچ مبنایی ندارد، بعد از فتح خرمشهر و با اعلام صلح و آتش‌بس دروغین از سوی صدام، که سیلی محکمی از سوی جوانان غیور و انقلابی مطیع ولایت و عاشق وطن و ناموس ایران اسلامی خورده بود سریعاً از سوی جریان تحریف ادامه پیدا یافت.

جریانی که در افکار خود هیچ اعتقادی به واجب الهی یعنی جهاد نداشتند، فریاد برآوردند که باید به صلح تن در داد! غافل از آنکه صدام و حامیان ددمنش او، که انتظار آن ایستادگی جانانه را از مردم ایران اسلامی نداشتند، با مکر و حیله به دنبال بازسازی قوای خویش بودند.

در این مقطع حساس بار دیگر کلام پرنفوذ و قاطع حضرت روح الله(ره) توطئه‌ای که قصد داشت با عروسک خیمه شب بازی صلح! کشور را به پرتگاه نابودی بکشاند، امر به ادامه دفاع مقدس داد و صلح را رد کرد.

اما جریان تحریف از پای نایستاد. جریان تحریف که دائم به دنبال سازش بود، در سال‌های پایانی دفاع مقدس با تشدید تحرکات خود و با سست کردن مواضع دفاعی و عدم تقویت رزمندگان و خطوط دفاع وضعیت ایده آل فرزندان ملت را به سمتی برد که در نهایت جام زهر را به حضرت روح الله(ره) تحمیل کرد.

بیانات مقتدای ملت و رزمندگان سلحشور در تاریخ دوم شهریور سال 1365 خبر از این واقعه خائنانه و مزدورانه داده بود. امام امت در آن تاریخ فرموده بودند: "قصه امام حسن(ع) و قضیه صلح، آن هم صلح تحمیلی بود. برای این که امام حسن(ع) دوستان خودش، یعنی آن اشخاص خائنی که دور او جمع شده بودند، او را جوری کردند که نتوانست خلافش بکند، صلح کرد. صلح تحمیلی بود. این صلحی هم که به ما می‌خواهند بگویند، این است....".و اینچنین جریان تحریف پیش‌روی کرد که نتیجه به تحمیل جام زهر به امام روح الله(ره) شد.

جریان تحریف جز با روشنگری و تکرار حقیقت از حرکت بازنمی‌ایستد

جریان تحریف تا به امروز با تکرار همان ادعاهای عنوان شده، در حمایت بوق‌های رسانه ای شیاطین قرار دارد. همان جریان تحریف سال‌ها بعد و در دولت‌های بعدی با تبلیغ اندیشه سکولار و ضد دین به وارونه نشان دادن واقعیات انقلاب و دفاع مقدس اقدام کرد و متاسفانه و در سایه غفلت خواص طرفدار اهل حق ضربات سهمگینی را بر پیکره ریشه‌های اعتقادی جوانان این مرزوبوم کهن وارد ساخت و دشمن را به نابودی اسلام و انقلاب برخاسته از آن امیدوار ساخت.

جریان تحریف ذره‎ای اعتقاد به ایثار و شهادت و پایداری ندارد و این مقولات را خشونت می‌داند. خط تحریف دفاع مقدس تا به امروز هم ادامه دارد و همان کسانی که از انقلاب علیه استکبار جهانی و ایادی او، از بالارفتن از دیوار لانه جاسوسی شیطان بزرگ و از چهل سال ایستادگی عزتمندانه در مقابل شیاطین پشیمان‌اند، با وارونه نشان دادن واقعیت موجود در جامعه از غفلت و ناآگاهی مردم، با انجام مذاکرات ذلیلانه با مستکبر عالم و نوکران بخت برگشته و خائنش که از صدام حمایت کرده و با در اختیار قراردادن انواع و اقسام تسلیحات مدرن او را در تجاوز به خاک و ناموس و اعتقادات مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی یاری داده بودند، خسارتی محض را برمردم تحمیل کرد.

این جریان هنوز هم به دنبال آن است که با بزک شیطان بزرگ او را در قالب‌های دیگری دوست ملت ایران اسلامی معرفی نماید.

ذکر این نکته بجاست که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز دست‌هایی در کار است که نمی‌خواهد فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه ترویج شود و این دقیقاً زنگ خطری است که معظم له به خاطر وجود جریان تحریف به صدا در آورده است.

جریان تحریف که با کمی دقت عناصر آن به خوبی شناخته شده هستند، با جان مایه تزویر و دورویی و نفاق همراه است. مواضع این خط فکری منحرف در طول سال‌های بعد از انقلاب نشان داده که به مثابه سکه‌ای پرزرق و برقی هستند که یک روی آن خدا و یک روی دیگر آن شیطان خودنمایی می‌کند و این خط جز با روشنگری و تکرار حقیقت از حرکت باز نمی‌ایستد.

انتهای پیام/5000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان