۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اعلام روش اخذ نوبت برای تعویض پلاک خودرو از طریق سامانه اینترنتی
کد خبر: ۳۴۵۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۶ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

اعلام روش اخذ نوبت برای تعویض پلاک خودرو از طریق سامانه اینترنتی

پلیس راهور استان طی اطلاعیه‌ای روش اخذ نوبت توسط متقاضیان برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک خودرو از طریق سامانه اینترنتی را اعلام کرد.

اعلام روش اخذ نوبت برای تعویض پلاک خودرو از طریق سامانه اینترنتی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ پلیس راهور استان طی اطلاعیه‌ای روش اخذ نوبت توسط متقاضیان برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک خودرو از طریق سامانه اینترنتی را اعلام کرد.

از مورخه هشت مهرماه 99 کلیه متقاضیان می‌بایست ابتدا از طریق سامانه اینترنتی به آدرس nobatdehi.epolice.ir مراجعه و با ثبت کد ملی، شماره تلفن همراه و دریافت کد کاربری اقدام، سپس محل سکونت و مرکز مورد تقاضا برای مراجعه را در سامانه انتخاب نمایند.

همه خدمات شماره گذاری اعم از تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو، دریافت و چاپ برگ سبز المثنی، کارت خودرو در سامانه تعریف شده که خدمات می‌بایستی انتخاب شود. سپس شماره پلاک خودور و نوع خودرو اعم از سواری، وانت، خودروهای سنگین یا نیمه سنگین در سیستم ثبت می‌شود.

ساعت، روز و ماه مورد درخواست نیز توسط شهروندان انتخاب می‌شود که از ساعت 8 الی 14 می‌توانند ساعت مورد درخواست را انتخاب کنند.

بلافاصله پیامکی برای فرد متقاضی ارسال که تایید اطلاعات مورد تقاضا به فرد متقاضی از طریق پیامک اعلام می‌شود.

نوبت دهی برای حداقل سه روز آینده به شهروندان داده شده که فرد می‌بایستی در زمان اخذ نوبت در محل مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشد که در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده نوبت وی ابطال و فرد متقاضی باید مجدداً در زمان دیگری نوبت دریافت کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

سید مهدی حسینی / ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

مشکلات مردم کم بود اینم اضافه شد
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان